Tusen takk – Utifriluft

 

Vår gode venn U T I F R I L U F T har vært postbud! Tusen takk – dette var veldig hyggelig å komme hjem til i dag. Pakke i postkassa og med et aldeles nydelig håndskrevet kort! Det som var i pakka, passet meg helt utmerket….Det er rett og slett DIGG for meg! Dersom noen ikke har fått posten enda, så røper jeg ikke innholdet! Men ikke sikkert jeg får tatt bilde i morgen – for da er det kanskje borte vekk 🧡 Margrethe lagde en konkurranse her på blogg hvor vi kunne delta med vårt yndlings-vinterbilde…Ingen av disse da,  dette er vel mer yndlings-sommerbilder!  Takk frøken – du er GOD! 

 

 

 

 

 

 

 

KLEMMER PÅ

19 kommentarer
    1. Tusen takk, vennen! Så bra at du likte det som var i pakka! Har sendt ut 17 stykker – 2 har ikke gitt meg adresse foreløpig! Spent på reaksjonene vet du! 🙂 fine bilder av oss da – vi ser såååå fornøyde ut! Og det var vi au, for det var et koselig møte! Klemmer i massevis <3

      1. Veldig kule bilder fra oss da og vi er glade og ler masse….hyggelig treff altså!
        Selv om jeg kom fra Sandefjord og så vidt jeg rakk å møte deg…Innom naboen for å pumpe
        opp dekket på sykkelen og sykle en haug med kilometer…
        Men vi hadde det GØY – pakka var topp! Dette faller i smak vettu….<3
        Klem og fin kveld…

    2. Oj så spennende! Det er ikke ofte jeg sjekker postkassa… men det må jeg gjøre i dag 😀 Det er ikke mye som lander der lenger, når alt er på nett 🙂
      Flotte bilder av dere to 😀

      1. Ja, synes man skulle vente til folk fikk pakken sin…for posten kommer jo så forskjellig..
        Noen får kanskje ikke posten før på mandag!
        Så jeg tenkte det var lurt jeg <3

            1. Så at det var flere enn meg som avslørte hva det var, så da var jeg ikke alene om å ikke tenke ihvertfall. Må trøste meg sjøl litt med det 😀

    3. Tenkte ikke på det da jeg røpet det. Posten er jo så treg at jeg trodde jeg var en av de siste! Kule bilder. Jepp, vi er superheldige som kjenner Utifriluft!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg