Tusen takk Bunny

 

Hei på deg Bunny! I dag, da jeg kom hjem fra jobben så var det post i lådan!  Veldig gøy og spennende, jeg venter jo på denne hytta da…

 

 

Så jeg skrapet med det samme jeg kom hjem, for jeg hadde trua!  Men det gikk dessverre ikke, men GLAD ble jeg og veldig fin kanin til å stryke på klær..Kanskje på en olabukse? Bunny kjørte jo en skikkelig påskemoro her på blogg, med hele tre utfordringer pr. dag i 5 dager! Jeg hang meg med og en av dagene greide jeg å tippe riktig 🙂 Takk BUNNY.BLOGG.NO ille gøy og veldig veldig stas å få brev og Flax og kanin i posten! 

 

 

En sann historie – hørte den på bussen til Drammen!

“Men så var det så at Bunny og Snuppen var hos legen og insisterte på at de ville ha barn. Ikke nok med det, men det skulle skje på naturlig måte!

– Men – sa den fortvilte legen som etter beste evne forsøkte og fortelle at dette var helt fysisk umulig. Da må jo en av dere ha vagina!!

– Da må det bli deg sa Bunny til Snuppen. Jeg har Toyota! “

 

…ler 🙂 

14 kommentarer

Siste innlegg