turen

 

God dag! Jeg driver med jule-rydding og vasking. Koselig det synes jeg. Men jeg er jo alltid ute og går. Bare å kle på seg litt og gå ut den døra du vet. Jeg fronter jo denne gåskolen. Kommer et nytt innlegg en av dagene 🙂 For ut må vi hver eneste dag! Året rundt. Gleder meg til julaften. Da skal jeg gå meg en skikkelig deilig tur på formiddagen og en senere. For da håper jeg at jeg får vært tilstede på en julegudstjeneste. Det er noen år siden sist. Vært så hektisk! Ikke alltid man rekker kirken DEN dagen! 

 

Været er nydelig igjen. Det er fin luft og klart lys. Deilig. Jeg gikk en fin løype. Men tok bare bilder nede ved elva i nærheten her jeg bor! Det er alltid fine motiver. 

 

 

Tre bilder, like – men likevel forskjellig <3 Etterpå så må jeg en tur på butikken. Men til byen orker jeg ikke. Deilig å pusle med mitt her hjemme. Koser meg virkelig hjemme altså! Jeg flyr jo ut døra hver eneste morgen! Så kanskje ikke rart man digger fred og ro hjemme..

 

Nyt dagen videre…

8 kommentarer
    1. Flott innlegg 😊 men huffameg at det skulle gå fra Gåskolen til Gåstolen så fort da 😱 Ert,, ert 😀 Lykke til 😊

    2. folk flest skulle lært seg å nyte mer og stesse mindre,jeg tror alt maset på media,tv ,radio reklame osv er med på å stresse folk opp,gjøre denne tiden til noe travelt mer enn kos,vi har alle rikelig med julepynt i heimane våre,julemat behøver vi ikke stesse med slik som det blir gjort,dei fleste veit uansett hva dei liker å spise,tror dei fleste kan å lage maten sin også,ut og kose seg i naturen er mye bedre ja :=) ble ikke spaserturen på meg i dag,men herremin så masse trakk fram og tilbake for å måke snø,nesten 2 timer fram og tilbake ,ble masse med frisk luft iallefall :=)

    3. Folk stresser og stresser og bruker masse penger. Viktig å roe ned og finne ro i sjela synes jeg. Kose seg hjemme. Må ingenting egentlig. Flere pappesker med pynt og mat i våre dager er jo ikke noe stress med. Du fikk måka og fikk luft og det er jo både trim og lufting av kroppen det 🙂 Jeg er kronisk turgåer vettu!

    4. Flotte bilder😊 Og du er så flink til å få til turer og alt annet…. uten å stresse😊👍 Jeg skal ikke stresse med noe nå til jul. Vi er bedt bort på julaften. Men det blir vel muligens en dag med julemiddag her i jula også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg