Turen til Akerselva – farger…

 

God kveld til dere her inne! Jeg har jo mange flere bilder fra turen og legger ut litt flere. Slik at jeg får samlet opp. Det er jo min blogg og kjekt å ha og titte på. Er du lei..Så helt greit. Men bilder er kjekt synes jeg. Og de ligger her i arkivet på bloggen min. Litt farger må til. Jeg liker farger. Grønn lue, rosa kåpe, blå hals. Sammensurr 🙂 men er glad i farger! Det gjør livet rikere…

 

 

Samlet litt her også! Er jo så fine motiver langs elva. 

 

Hengelåser. Stod ikke noe skilt tror jeg. Jeg så det ikke <3 men er vel kjærlighetspar som henger opp. Er slik i utlandet vet jeg.

 

Mangler du pynt i hagen. Så heng opp gamle lampeskjermer i trær og busker. Det gjør nok susen og folk blir nok glade når dem vandrer forbi huset/hagen din! 

 

Elefanten i rommet var det vel ikke….men artig skulptur!

 

 

Det under her har jeg vist frem før, men jeg synes det var artig….<3 

 

God kveld i heimen!

 

14 kommentarer

Siste innlegg