Turen gikk til Isegran

 

Der er du jo! Sitter og glor! Jeg har gått tur. Ikke ferdig med turgåinga mi for i dag. Skal ut senere i dag også. På en fagdag som er på kvelden. Så da må jeg kjøre, men parkerer et stykke unna og får en tur til senere i kveld 🙂 Det er sånn jeg er! Kronisk gåer ..! 🙂 Livet mitt! Men i dag bare gikk jeg en tur her på Kråkerøy og ved Isegran. En liten øy utenfor Kråkerøy. 6000 skritt har jeg. Men som sagt dagen er ikke i mål enda..:) Gå må man jo! Litt bilder. Som dere ser, det er høst på Isegran også!

 

 

Fin himmel. Himmel og Tårn, synes motivet var fint!

 

Båter er pakket inn for vinteren. Det er kaldt også for en båt. Du trodde kanskje de likte å fryse? Neida..

 

 

Og en benk eller krakk. Jeg sier krakk. Men folk har forskjellig språk! Samma det. Fint er det jo. Elsker slike motiver. En sted å sitte og glane 🙂 Ro i sjela, alle trenger det i disse dager. 

 

Etterpå er det altså avgårde og vi har blitt lovet Pizza. Kanskje blir det bilder. Kanskje ikke. Må se om jeg finner noen artige motiver! Det vet man jo aldri…Men bilder blir det nok først i morgen….

 

Nyt tirsdagen…

 

18 kommentarer

Siste innlegg