turen gikk til havna

 

God kveld <3 

 

Tur 1 i dag – gikk til Havna. Stedet jeg vokste opp og bodde til jeg var 16 år. Mamma og pappa og vi 4 barna bodde sammen med bestefar i huset hans. Et sted ved sjøen. Han kjøpte denne store flotte eiendommen rett etter krigen. Det er store områder og helt nede ved sjøen i Torsnes. Dette har alltid vært et paradis for meg. Elsket å bo her…Det var så mye å finne på..Så mange steder å gå eller leke eller klatre eller dra på holmeturer og fiske og bade. Bade har jeg alltid elsket <3 Heldigvis er stedet i vår familie enda. Mamma er en av grunneierne. Hun bor ikke der hun heller nå. Men bor nærmere byen. Ikke i byen da, fremdeles langt på landet! 

 

 

Et yndet motiv fra meg <3 Her har jeg spist mange måltider.

 

 

Og her ute. Jeg står litt høyt og ser utover en holme. Et sted vi barna svømte over til. Det var lissom greia når vi bada. Men det som var rart i dag da…Det var jo ingen folk her ute ..Men plutselig kommer det et par + en hund. Og det var en gammel skolevenninne som også var på tur…Helt merkelig, der stod vi oppe på i høyden og mimret om skolen og barndommen. Vi gikk faktisk i klasse sammen i 9 år <3

 

Det var ganske langt å svømme husker jeg. Helt ytterst på holmen og til venstre inn til badestedet. Orket ikke gå helt ut der. Kunne gjort det for det var lavvann så holmen hang sammen med fastlandet 🙂 Så jeg tusla tilbake igjen og gikk ned til gamle brygga til pappa og der var jaggu eldste bror min og ordnet med båten sin 🙂 Etterpå dro jeg en tur til mamma….<3 Det har virkelig vært en flott dag i dag….

 

 

En gang så kan vi dra på kino igjen!

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg