Tur

sdr_HDRB
sdr_HDRB
dav
smacap_Bright
smacap_Bright
smacap_Bright
smacap_Bright
smacap_Bright

 

Hei, beklager litt dårlig oppmøte fra meg her på bloggen. Men har rett og slett ikke hatt tid til å lese blogger eller blogge selv. Har jobbet med hagen og ryddet som dere sikkert har fått med dere. Så har nesten ikke gått gått turer heller. Bare tatt en kveldstur. Men jeg har fått skritt. Fredag da container kom og ting skulle flyttes fra bakken til container ble det 19 000 skritt før kvelden var omme. Vi har ryddet et villniss bak garasjen. Det så ikke ut. Har ikke bilder av det. Det orket jeg rett og slett ikke. Tror til om med det var et ormebol bak der. Men er nå ryddet. Og veggen vasket og malt. Veggen kan jeg ta bilde av da. Blir i et annet innlegg.

Så en av mine lengre turer er i gang igjen og det er deilig. Blåbær i skogen. Så en av dagene skal jeg lage syltetøy og steke pannekaker.

Og den veggen som kommer i et annet innlegg. Der har jeg en plan. Har rett og slett tenkt å lage en sosial plass for oss som bor der. Sette opp en krakk og sånn og invitere til boller og kaffe en gang i blant. Om det ikke blir hver fredag så blir det kanskje noen ganger i løpet av en måned.

 

Da har vi en plan Egon

 

Ønsker dere en super flott kveld, nyt den 🙂

 

 

8 kommentarer
    1. Fint å få rufsa opp litt i hagen da.. Og det så veldig koselig ut på tur med blomster og bær.. Tidlig med blåbæra altså..liker liksom å plukke den litt mot høsten jeg..men da er den vel kanskje forsvunnet :)) Klem <3

      1. Tusen takk, Lurt å plukke blåbær nå. Rakk ikke i dag. Kanskje i morgen. Godt å lage litt til pannekaker. Hagearbeid må til noen ganger og nå litt grundig.

      1. Tusen takk, vært fryktelig hektisk. Men litt bedre nå. Måtte jobbe på for kan ikke ha en container stående for lenge. Koster jo en del.

    2. Du har virkelig stått på! 🏃‍♀️Flotte sommerbilder🍓 Er det vanlig med så tidlig blåbær? Det er såå koselig å gå i skogen og plukke bær🤗
      Ønsker deg fine sommerdager🌼🌼🌼🌼

    3. Så bra at du har fått unna det digre ryddeprosjektet og kommet inn i en mer normal rytme. 🙂 Og moden blåbær altså.. du verden,, her er blåbære bare såvidt i blomstringa 😀 Lykke til videre med det sosiale prosjektet ditt 😀

      1. Tusen takk, Det var digert. For det var helt skrekkelig masse rot og sånn. Enormt masse jobb. Men snart i mål. Må kjøpe singel. Ja, håper på dette sosiale her da. Vært gøy om jeg fikk til. Bake kan jeg jo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg