Tur i Gamlebyen i Fredrikstad

Hei, dette er en perle av et sted. Etter at jeg hadde vært hos mamma i dag la jeg turen hit. Når jeg først var på den andre siden av ælva..

Utrolig artig å titte litt rundt og butikker er også åpne på søndager.

Jeg var innom både bokhandel og klesbutikker…Masse flotte klær, og 1/2 pris på enkelte plagg. Masse fine dyre merker. Stolt som en hane jeg…kjøpte ingen ting. For jeg har latt kortet hvile denne helga.

Her var alt som kunne krype og gå ute på isen og spilte hockey. Det er flott i Fredrikstad. Når det er skøyteis på Vollgravene.

Har ikke spurt heeeeele denne gjengen om det er greit om de kommer på blogg asså…Ser jo ikke akkurat ansikter. Og det er i det åpne rom…

Nydelig flott dag i Gamlebyen…. 🙂 Vinter så det holder…elsker slike dager…

#blogg #gamlebyen #fredrikstad #vollgravene #skøyteis

14 kommentarer

Siste innlegg