Tur i byen og sjokolade

 

Det er kveld…

 

Var en liten tur byen i dag..Rett og slett for å gå en tur, mindre hålke i byen enn her på Kråkerøy..Så travet rundt noen runder kan du si. Ikke så mange sjelene ute..Været var rått og grått, men plutselig så kom sola – det var deilig..Utenfor Rådhuset var det strødd, hvis du lurte 🥰 Ikke bilde av inngangen til rådhuset her, men kinoen i byen. Som dere ser er det reklame for filmen Wonka..Ikke sett den nye filmen, men sett den gamle gode mange ganger. Liker den godt..

 

Fikk lyst på sjokolade..Gikk innom Søstrene Grene og kjøpte den jeg legger ved bildet av her. Vegansk..Jeg liker egentlig vegansk godteri  og uten sukker hvis jeg skal kjøpe meg noe.. Ganske søt denne sjokoladen så den var det sukker i! Jeg tok et par biter nå etter middagen her i heimen..Men var litt besk, så den kjøper jeg ikke igjen…Men blir nok spist opp,, men som sagt likte den ikke så godt…Troika er mye bedre…kan ikke sammenlignes..hehe..🍫 Tror nok det ble for mye kakao i smaken her.

 

Tror denne kosta rundt 31.- så ikke billig..Men Søstrene Grene er ikke billig lenger..så er de med kjeder som vokser. Husker første gang jeg besøkte en slik butikk og det var i København for mange år siden. Da fikk man mye for pengene.. Det var lenge før kjeden kom hit til Norge. Men de har mye stæsj i den butikken hvis man liker å tegne og male og perle og slikt. 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Den så jo veldig god ut da 🙂 Med cookie i liksom 🙂 Deilig 🙂 Jeg har en sjokolade som er LITT mørk i dag, og med havsalt i 🙂

    2. ser sjokoladen er fairtrade og dei bruker å koste litt mere ,spiste 2 biter konfekt selv i dag det var det siste i en konfekteske vi fikk til jul ,blir ikke kjøpt nytt av godis i heimen ,har mer liggande men det går helt fint ,jeg rører det ikke hi hi ,ble ikke tur ut på meg i dag men jeg har vandra litt her i heimen gått litt i trapper ,det går bedre men ,er langt fra god så får bare ta litt mer tiden til hjelp

      1. Ja, de har litt høyere pris – det er sant. For man må betale litt mer da.
        Men jeg ble ikke helt venner med denne. Men kanskje god med kaffe til. Skal ta et par ruter
        til kaffen i morgen.
        Jeg har også sjokolade fra jul, en diger eske..Vil ikke åpne den for da går man og nyper hele tida.
        Så den får være innpakket til påske eller noe. Du får vandre i små skritt og tenke at du snart blir bra igjen <3

    3. Deilig å gå et sted det ikke er så glatt – pust ut lissom….! Sjokolade er godt….. jeg spiser det nå, hihi….! Spiser vanlig sjokolade – for jeg spiser det jo bare på fredag og lørdag, og bare litt, så….! Min favoritt er sjokoladefigurer fra Nidar… 🙂 klem…

      1. Var deilig å gå i byen – jeg spiser vanlig sjokolade jeg også..Men tester litt uten melk og sukker innimellom.
        Men denne var ikke god, så tok opp en bit med sjokoladekake fra fryseren.
        Det er lov å kose seg på fredag og lørdag..klemmer <3

    4. Dumt at sjokoladen ikke var helt god. Før var Troika den sjokoladen jeg synes er best, men spiser ikke den nå. Det finnes oppskrift på Troika biter i en blogg som heter Det søte liv. Kjøper sjokolade om det er 4 plater til 100 kr. Er ikke alltid lett å unngå det.
      Godt at det ikke var glatt i byen når du var der. Ha en fin lørdag, klem til deg vennen.🥰

      1. God kveld i stua…Ja, sjokolade smaker godt. Troika er god altså..Det er helt sikkert.
        Artig, skal sjekke den oppskriften.
        4 for 100 – ja da har dere sjokolade lenge sikkert..
        Kjøper aldri det jeg, for spiser ikke så ofte og bare litt i helgen..
        Men vanlig melkesjokolade er god. Ja, fint å gå i byen der det er varmekabler..
        fremdeles glatt på gangveier og på skogstier..Byen er ok..
        Klemmer og nyt kvelden..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg