tur blir det

 

God ettermiddag. Akkurat kommet hjem fra tur. Deilig å lufte kropp og hode og 16 000 skritt rikere 🙂 jeg går og går. Var glatt på fjellet så turte ikke gå en løype over hytteområdene. Bare gikk mot lyset og tok bilder og snudde meg rundt og tusla hjemover. Jobb og tur unnagjort. Nå te og etterpå må jeg lage meg noe mat. Og gjøre litt her hjemme. Stopper litt opp. Gjør litt hver dag, men kreftene er lissom borte når klokka tikker mot kveld 🙂 Men litt blir det. Men bake og sånn orker jeg ikke etter jobben. Det må jeg bruke helgen til. Skal jo lage litt småkaker etterhvert 🙂 Men jeg prioriterer alltid tur, sånn er er jeg lagd. Om klokka er 2200 og dagen har gått i ett. Vet dere, da går jeg tur kl. 22:00. De fleste andre hadde dumpa ned i TV-kroken. Sånn er ikke jeg skrudd sammen….:-)

 

 

 

 

 

Fint her på øya ja, nå snart koke seg litt mat. Jeg må ha noe varmt – hvis ikke blir jeg ikke mett synes jeg! Og gå sånn små-sulten hele kvelden liker jeg ikke…Middag nå og 2 knekkebrød til kvelds! 

 

Fin kveld videre da…

10 kommentarer
    1. Fin med kledelig lue på tur..og turområdet ser flott ut 🙂 Da kan du bare kose deg med kvelden..koselig å bake noen kaker men da må man ha tid.. for mye på en dag blir bare stress… Klem og fin kveld til deg <3

    2. Tusen takk, deilig å roe ned. Skal prøve å vaske stekovnen etterpå 🙂 Lua er skikkelig varm og god. Bruker mye. Her på Kråkerøy er det flott samme hvilken retning man går! 🙂

    3. Nei du er ikke skrudd sammen i en TV stol, det er helt sikkert 😀 Her dufter det friskt av guds vakre natur, med sol eller regn eller snø. 🙂 Flinke du 🙂 Klem

    4. Hihi – du og jeg er så veldig like! Jeg må også gå – det har førsteprioritet – og så gjør jeg litt juleforberedelser hver dag! Funker kjempebra, og jeg blir glad og fornøyd! Klemmer til deg <3

    5. gikk mye kvelstur jeg da vi bodde i byggefelt,her på bygda er det svarte natten og masse hjort og rasfare så kvelstur i mørket blir det ikke :=) enig med deg,en gang for dag må jeg også ha varm mat,elsker middag

      1. Det skjønner jeg. Det nytter ikke med tur for deg på kvelden. Her er vi heldige med gatelys og stier over det hele..Men i skauen er det mørkt og ingen belysning – der går jeg ikke på kvelden. Men prøver å gå på dagen! Middag må vi ha 🙂

    6. Du er bare helt rå på å gå du altså!! Her nytter det ikke å gå ut på kvelden. Det er kølsvart. Og hodelykta mi er ødelagt. Skal jeg gå må det bli før halv fem på ettermiddagen.
      Er så enig med deg ang varm mat/middag. Jeg sa akkurat til mannen min her om dagen at jeg MÅ ha middag ellers blir jeg ikke skikkelig mett. Pussig at du skrev akkurat det samme nå😃
      Stor klem til deg… flinkis😚

      1. Nei, ikke lurt for deg å fly ute om kvelden. Her er det gatelys og stier. Men jeg prøver helst å gå i dagslys jeg også. Gpr som regel rett etter jobben. Før maten. Ja, middag bør man spise…Hvis ikke flyr man og titter i skuffene hele kvelden. Blir ikke mett av brød jeg altså. Veldig pussig, men vi er like der og tenkte akkurat det samme….klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg