Tupperware

 

Tupperware og det lukter mugg!

 

Jeg har en hel haug med dingser og boller og mugger og duppeditter! Vært på drøss av party gjennom flere år – mange år siden nå da!

 

Noe bruker jeg hver dag, slik som bokser til ha mel og sukker og potetmel og slikt..Som er helt tette. Slik at man ikke får noe i melet. Jeg passer på å åpne melposen først – for å være helt sikkert på at jeg ikke fått med noe fra butikken…Det kan skje…Og da er det gjort og man må rett og slett kaste alt som åpnet,  for å bli kvitt svineriet! Og støvsuge og holde på i ukesvis…Men når først melet har kommet i slike tette bokser, så går det bra! 

 

Denne dingsen er det mest brukte verktøyet jeg har – og det er også Tupperware. Den er kjekk å bruke når man baker. Få deigen ut av bakebollen og dele opp deigen til boller og rundstykker. Denne har jeg hatt superlenge og får litt angst hvis jeg ikke finner den…hehe..Men det gjør jeg jo for fargen lyser opp! Vet du ikke hva Tupperware er? – Du finner det litt her også: TUPPERWARE NORGE kanskje finner du de en ny dings – du bare MÅ ha!

 

Og kanskje blir dette på moten igen, hører lissom ikke om ungdom som kjøper Tupperware lenger…Men fyker du innom Finn så er det litt av hvert og hente! 

 

Ønsker deg en fin mandag! 

 

 

20 kommentarer
    1. Tupperware er supre produkter. Har mange jeg også. Kjøpte en termokopp hos ei dame som hadde salgsutstilling rett før jul. Er like fornøyd med den som alt annet fra Tupperware 😀

      1. Ja, det er jo veldig praktiske ting – bare man husker på å ta det i bruk!
        Og blir jo aldri slitt – det er solide greier altså! 🙂

      1. Kjempekjekk altså….den må jeg ha til baksten.
        Og skuffene mine inneholder mye, en del har vel blitt borte med årene…
        Og mye ble brukt da ungene var små! 🙂

      1. Ja, og på Glommafestivalen er det stand, så det selges enda..
        Fine ting, helt klart…og masse fint bare man er flink til å bruke det!

    2. Jeg har endel Tupperware jeg også, super kvalitet! 👏 Jeg bruker noe mer enn annet, – er f.eks. veldig glad i sikten til mel/melis. Siste kjøp var ei 0,7 dl drikkeflaske jeg kjøpte av en ungdom som skulle tjene til russefeiring, noe ala kakeboksesalg mange av de driver med.

      1. Så bra at det fortsatt er i salg..For det er jo bra ting.
        Den sikten har jeg sett mye og mange som har den..super!
        Dessverre har ikke jeg den, men ser jeg den på messe så kjøper jeg.

    3. melmøll ja usj jeg fikk jo det et år og det tok et halvt år å bli kvitt den .
      Slik deigskrape har jeg også en annen modell også ,begge fra tupperwear,:=) bruker alt mitt daglig,ingen av mine kjøp ligger fekk gjemt i skap

      1. Flott utstyr og ja bør brukes…Du er flink..
        Jeg har en del i skuffer og skap, kanskje jeg får ta det frem og bruke det igjen.
        Melmøll er noe dritt – hadde dette for 2 år siden…Kastet stort sett alt jeg hadde i skapet..

    4. Jeg har vært på min andel av “tuppe-partyer” oppimellom! Det er faktisk ikke sålenge siden jeg kjøpte noen oppbevaringsbokser av en tremenning som er forhandler! Prinsessa handler også av henne, så noen ungdommer…! Mye fint – og mye som er uunnværlig faktisk <3

      1. Så bra…da har du masse i skuffer og skap og det er jo så solid..
        Noe hos meg har blitt borte, slike bokser og slikt..Plutselig er lokk borte vekk og
        da blir det ryddet i og borte blir det.
        Saftmugger og sånn også, hadde man jo mye av før…bruker ikke slikt jeg nå.
        Men kunne trengt noe flere bokser til å ha mat i. Får sjekke ut litt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg