Trøtte dager

 

God kveld i stua!

Vært et par dager med trøtthet. Våker litt over 0600 hver dag. Er ikke utsovet og føler meg skikkelig trøtt hele dagen. Jeg har jo også vært sosial i ferien og det slår ut på meg. Der hvor andre mennesker finner energi, tapper det for meg. Utrolig kjedelig. Sånn er det med det hørselgreiene. Bruker opp alt som er av krefter med å høre hva folk sier…

I morgen er det jobb igjen!

Jeg har bare hatt 14 dager ferie. Så jobber jeg noen uker og så ferie igjen. Greit det. For jeg synes det er litt tidlig å bruke opp all ferien i juni og jobbe helt til jul 🙂 Tar jo ferie i juni på grunn av den Kretaturen hvert år for å slippe unna med litt billigere tur. Når skoleferien starter skrus prisene i været.

Hage!

Driver å jobber med hagen, det gror og gror fortere enn jeg greier å klippe. Buskene har rett og slett blitt for høye og vanskelige å holde styr på. Så får fortsette etter jobben i morgen. Kan ikke dra frem hekksag i dag på en søndag. Så bare klippet for hånd. Bilde over er fra hagen i dag. Sjasmin 🙂

Rotet!

Skulle slette en gruppe jeg administrerer i dag og slettet venner fra Facebook. Bare tullball. Så beklager dette. Så får vente med å slette denne gruppa til jeg er 100 % sikker på hva jeg driver med 🙂 Noen dager henger ikke hodet med og det er i dag! I hvertfall. Så får satse på bedre dager….

 

 

ØNSKER DERE EN FIN KVELD!

 

@solliv

12 kommentarer
    1. Vet mange liker å dele opp ferien, men det er ikke for meg. I mange år jobber jeg hele juni og det meste av juli, og så tar jeg 4 uker ferie. Da er jeg uthvilt og klar til å ta fatt på den lange mørke høsten 😉

      Jeg skjønner veldig godt at det er slitsom å hele tiden anstrenge seg for å høre og følge med i samtaler. Det tar virkelig på kreftene, nesten så man hadde trengt en ekstra ferie etterpå. Alt vokser helt vilt nå, ettersom vi har fått så mye regn etterfulgt av sol og varme. Er man borte i noen dager blir det nok å gjøre når man kommer hjem igjen 😉

      Ha en fin Midtsommerkveld 😉

      1. Takk, blir utrolig sliten og lammet i hode. Snakker dårlig, babler litt. Og stor tåke i hodet. Ikke greit. Jeg likte egentlig å ha sammenhengende før. Men så begynte jeg med lønn og da passet det alltid dårlig å ha 3 uker i strekk. Så derfor begynte jeg å dele opp. Så nå synes jeg det er greit..Fin kveld til deg 🙂

    2. Så fint bilde 🙂
      Ofte blir man litt trøtt bare av å ha ferie. Men jeg tror kroppen har litt godt av en sånn periode innimellom, til å lagre opp litt energi!

    3. Godt å dele opp ferien hvis man kan.
      Leit du skal bli så sliten av sosiale samvær, men begynner å forstå at det lett kan bli slik når en ikke er helt i form og sliter med ting.
      Merker det selv også for tida.
      God bedring, og god sommer! 🙂

    4. Sender masse gode tanker og håper alt går seg til 🙂 Nå har du en flott ferie bak deg om fine dager fremfor deg. 🙂 Jeg må inn og godta venneforespørsel skjønner jeg 🙂 Og jeg lover å ikke bli fornærma over at du sletta meg 😀

      1. Hei, bra du tok meg inn i varmen igjen. Fine du 🙂 Ja, nå er det jobb igjen …sånn er det 🙂 Andre som går ut i ferie på jobben nå. Så er det bare å glede seg til ny ferie.

    5. Lurt å dele opp ferien sin, da varer den leeenge….! Jeg gjorde alltid det før, men nå må jeg jo samkjøre med gemalen lissom….! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg