Tror det er noe trøbbel her på blogg nå

 

God kveld!

 

Jeg liker å svare leserne mine. Når dere kommenterer hos meg. Vil jeg alltid svare. Jeg har vært hos frisør nå. Kom akkurat hjem. Men ser at det tukler seg til med svar. Svar legger seg på andre steder enn der jeg svarer. Så blir klabb og babb. Så tar en sjau i morgen jeg da. Eller prøver litt senere. For nå var ikke blogg hel trygg synes jeg! Jeg liker alltid å svare hver og en person. Det er slik jeg er. Det hører med til bloggen synes jeg.

 

Så nå får jeg ta litt varm te og sjekke litt senere. Skal titte litt hos dere og sjekke hva dere har skrevet her på blogg i dag. Det gir mening. Blogg er viktig. Blogg er sosialt. Blogg er også hyggelig. 

 

Så da får dere ha en fin fin kveld, så ser vi hva som skjer med svar! Klem Solliv.

 

Ny dag i morgen. Dere har vel gått noen skritt i dag, hvis ikke så begynn å tenke gåing i hodet da. Vi skal gå litt sammen her på blogg utover. Gåskolen. For jeg tror det mentale er litt viktig også. …

 

Foto: Solliv (nyper)

8 kommentarer
    1. Åh…enda mer tull ja…
      Jeg har ikke svart noen nå siden i formiddag. Tar det i morgen. Av og til orker jeg ikke å svare, når jeg er skikkelig dårlig. Men oftest synes jeg også det er kjekt å svare. Men da skal jeg også vente til i morgen 🙂
      Jeg har vært ute og gått en liten tur nå i kveldinga, men har dessverre vært nødt til å redusere turgåingen ganske mye i den siste tiden. Både fordi helsa kverulerer, og fordi jeg har vondt i kneet mitt, og vil være forsiktig med det. Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det i tøffeste laget å være helt utenfor turer, så da blir det en tur iblant likevel 🙂 Det er jo som du sier, godt for det mentale 🙂
      Fine kvelden til deg ♥

      1. Tusen takk, liker å svare. Fint å lese for ettertid også. Mimre litt. Finne folk. Kose seg her på blogg. Synd med turene dine for det elsker du jo…:) Men håper du kommer sterkere tilbake.

    2. Jeg har også LYST til å svare alle. Men jeg må ofte velge bort noe. Er sjelden hjemme før 5-6, spiser middag, og vil gjerne lage noen innlegg selv OG besøke andre sine blogger. Tenker liksom at DET er hyggeligere for andre bloggere, at de får lesere. Og skal jeg rekke det, må svar på MINE kommentarer vike.. For det er jo min blogg, igjen. Med 100 % jobb så blir det for krevende med alt 😮 For MEG i alle fall 🙂

    3. Prøver så godt jeg kan å svare alle. Er nok dårlig på å se etter svar når jeg har kommentert andre sine blogger. 😊 Sliter nå med å få lastet bilder fra mobilen til pc,, like før jeg blir hysterisk med strittende hår og frådende munn 😬😣

    4. ja noen ganger er det litt tul og tøys her inne :=) prøver å svare jeg også,men noen dager blir det veldig mange innlegg og da hender det att tiden ikke strekker til,for det tar litt tid :=) men jeg synes også det er hyggelig å svare

    5. Hyggelig å svare helt klart, men noen ganger blir det bare trøbbel. Sånn er det her inne. Men må bare prøve igjen senere. Synes det er viktig med dialogen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg