tro det eller ei

 

God sommer…Nå er det hot dere..Svetten damper. Men så har jeg jobbet også da! Vasket vegg og veranda. Skura med klorin og Zalo..Svartsopp, svartsopp gå din vei..

 

Hjelper på med vask av hus og sånn. Men bor i skogen – blir mye bøss..

 

Litt hver dag, så er man i mål. Skal vel ut og bade etterpå…Tror du på det eller? Jeg vet, jeg bader mye. Men det er varmt og jeg må finne energi og det gjør jeg i sjøen. Får ingen energi av å sitte i skyggen og lese en bok jeg..Jeg jobber og bader – det er min greie..

 

 

Hvertfall litt renere enn det var! Kunne sikkert skrubbet mer på denne veggen Veggen bak kurvstolene. Blir jo aldri helt ferdig. Men må male litt også. Det flasser på rekkverket! Men det blir ikke i dag altså! Nå skal jeg pakke sekk og ta meg en dukkert! Bare hvile kroppen og beina litt. Kald drikke og slappe av …

 

Det er fredag…nyt den på din måte! Dere vet min 🙂

8 kommentarer
    1. høres ut som en deilig dag spør du meg ,her er det sol nå ,men vi har hatt tåke i hele dag og den har ikke varmet så mye for å si det sånn,nå sitter jeg med kufjordkofta på inne ,men skal ut og kjenne litt på sola den går snart ned bak fjellla her hos meg ,håper vi ikke får tåke i morgen også

      1. Veldig deilig og varmt her nå. Sola skinner fra morgen til kveld og det er høy fuktighet i lufta så man svetter mye. Her skinner sola enda….Du får håpe på tåkefri dag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg