tre retters middag

I dag er det søndag og det betyr:

 

MAT

 

Hele bloggen er teppebelagt med mat igjen! 

 

Skolebrød til dessert! 

 

 

Kyllingsalat til forrett.

 

 

Stekt torsk og sei i terninger med ris til..

 

Smakte bra dette, ble ikke ut og spise på meg i dag..For det kom et forferdelig snøvær etter at jeg hadde vært hos mamma på sykehjemmet. Så stakk bare innom bensinstasjon, kjøpte meg en salat + skolebrød! Skulle bare kjøpe meg noe søtt til kvelds, men kyllingsalaten fristet..Men var mye grønt altså, så kjøper ikke den igjen! Men da har jeg lissom spist ute, men inne i dag også…

 

 

Sykehjemmet har så utrolig mange fine bilder på veggene, jeg har ikke sjekket kunsteren, det er sikkert flere forskjellig! Men så flotte! 🥰🥰

 

 

Dette er bare to, det er bilder i alle korridorer og på fellesrom..Så blir flere bilder derfra tenker jeg. For her kan man virkelig sitte og fordype seg i detaljer! Sånt liker jeg…💜

10 kommentarer
    1. Deilig mat det der, og et skolebrød til dessert er ikke å forakte 🥰 Kunsten på bildene liker jeg godt 😉 Ha en fortsatt fin søndagskveld, klem 🤗

      1. Tusen takk, smakte bra alt sammen..Ja, bildene er så fine altså, og så store og fargerike.
        Veldig beundringsverdig 🥰
        God kveld videre, klem..

      1. Det er nok en tanke fra kunsteren også eller om de er flere. For i spisesalen er det mange flotte.
        Da har man alltid noe å snakke om, og se tilbake på egentlig. De lever jo på en måte i en parallell verden med oss.

      1. Tusen takk, ble en bra middag dette…
        Veldig mye fint på veggene og det er digre malerier altså. Så utrolig fine.
        Klem til deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg