torsdag og snart fredag

 

God morgen….Innom en liten tur her igjen. Titte litt over forandringer for å bli litt klokere. Fant meg selv på en liste laaaaangt der nede.

 

Vel, så henger jeg med da. Det er bra. Er man på blogg så får man lære seg å være tålmodig å like forandringer. Heng med! Så blir bilde av en grøftekant på turen min..Det blomster og er vakkert om dagen også i grøftene..

 

Jeg må snart fyke avgårde til jobben…Men du får kose deg videre…Ha en super duper dag! Her i Bloggland <3

 

 

Torsdag allerede – snart helg og snart ferie! 🙂 blir glad av mindre…

12 kommentarer
    1. Ja, nå er det fint også i grøftekantene, fine bilder 🙂
      Og den forandringen på forsiden var litt forvirrende, og også irriterende, for listene tok litt stor plass, og oversikten over nye blogginnlegg forsvant litt. Men vi blir vel vant til det også 🙂
      Ha en fin dag, og herlig å ha noe kjekt å se frem til ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, ja – nå er det liv overalt…Forvirrende synes jeg også…og blogginnlegg forsvinner litt. For stor plass for å vise hvem som er på topp…Klem til deg…

    2. god morgen ,ja en må vist henge med her inne :=) grøftekantene er vakre iallefall om dei får lov til å blomstre,her jeg bort lar dei grøftekanten blomstre fra seg til dei har frødd seg før dei slår kantene ,det er fint og viktig for dei pollinerande insektene våre .
      Torsdag og jeg skal se litt mer over bobilen ,i morgen reiser vi på tur og blir borte hele pinsen

      1. Tusen takk og god ettermiddag….høres veldig deilig ut med en tur altså….herlig…Grøftekanter er mangfold – så håper ikke de klippes enda nei…

    3. Ja dagene flyr og vi med de 😀

      Ja forandringene må man bare ta langs med. Er greit som det er nå også liksom 😀 hihi

      Ha en god dag på og etter jobb 🙂

    4. Ja forandringer skjer både her og der. Det er bare å henge med så godt man kan😊
      Blomster er i hvertfall like fint å se på hvert år
      Håper du har en fin dag😙

      1. Tusen takk, gjør vel det…Liker ikke forandring jeg…hehe….Rutine rutine…Men vi står det av.
        Blomster er vakkert. Vært på jobb og så gått tur! Fint vær her..Klem.

    5. Dagene, ukene og månedenne flyr av gårde. Synes ikke det er annet enn mandag og fredag jeg.

      Tenk vi begynner på juni på mandag. Nå er vi for alvor inne i den første sommermåneden.

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    6. Gleder meg sinnsykt til helg, og uken som kommer blir delvis hjemme og delvis på jobb. Første gang siden mars 😀 En dag igjen, så er det beina høyt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg