Torsdag er den nye mandagen

 

God ettermiddag. Torsdagen er den nye mandagen. Litt trå dag. I hvertfall her inne på blogg. Alltid synes det har vært lite trafikk på mandager. Men nå altså torsdagen. Folk er vel sletne etter onsdagen. Handledag kanskje også. Eller rengjøring! Så det er klart til alle festene i helga. Er ikke sånn for meg da. Har jo aldri fest jeg, men koser meg på min måte. Er forresten bedt bort i morgen. På Tapas. Håper jeg får det til at helsa holder. Vært ok i dag. Går opp og ned! 

 

Lang dag på jobb og nå tur på 1,5 time. Tok den med det samme jeg kom hjem. 2 knekkebrød og så ut på tur. Jeg elsker å være streng med meg selv…..Det er sånn jeg er. Litt mat nå. hadde rester av kyllingsalaten fra i går! Smakte godt det da. Nå er det litt varm te og lesing av aviser. Litt kaldt inne! Jeg er jo streng, setter ikke på varme før 1. oktober! Sånn er det med den saken….

 

Kos deg med torsdagskvelden! 🙂 og jeg følger med om du går eller ikke…se de øynene da!

12 kommentarer
    1. Flink du som går så mye. Får dårlig samvittighet, jeg. Men nå får jeg snart romaskina mi i hus, så da! Må nesten bruke den når jeg har investert i noe sånt…. 😉 Rapport følger. Sikkert i form av et innlegg, kjenner jeg meg rett….God torsdagskveld!

    2. Her i huset setter vi på ovnen når det blir kaldt ute. Jeg hater å sitte inne å fryse. Ikke noe streng. Litt motsatsen der 😀 Synes jeg fortjener å ha det godt hjemme 😀 Sitter godt og varmt under pleddet, med lakris og is og alt mulig godt 😀 Jeg synes generelt det er litt daft her inne om dagen jeg, men tar seg nok opp snart 🙂

    3. Du er så flink til å gå ut på tur, og jeg nesten litt dårlig samvittighet…. Etter jobb orker jeg ikke noen tur, da er jeg for sliten, og har ikke noe energi. Blir ikke mye festing her heller, men i morgen blir det Optimist, en hyllest til Jahn Teigen i anledning 70 årsdagen. Det gleder jeg meg til 😊

      1. Tusen takk, jeg har begynt med gåskolen. Du får henge med. Nytt innlegg på lørdag tenker jeg. I morgen rekker jeg ikke. Elsker Jahn Teigen jeg.

    4. Ojj.. det blikket 🙂 Her ble det mest husarbeid først på dagen 🙂 Korøvelse i ettermiddag/kveld. Faktisk korseminar hele helga. Årets store prosjekt nærmer seg 😀

    5. Blir en del skritt her også. Nesten 14000 i dag, og i går ble det over 20000. Så det er stort sett minst 10000 hver dag, og da er jeg fornøyd.
      Ellers har jeg slutta å være så streng, her setter vi på varme når det trengs, og varmepumpe gjør susen. Sparer mye på at vi investerte i det.
      God helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg