torsdag – den nye fredagen og DIY

 

God morgen i blåsten! Håper det går greit. Her kommer skikkelige vindkast…kjedelig. Vind er jeg ikke glad i, men hører med til høsten dessverre!

 

 

Jeg driver jo å hekler disse snøkrystallene. Men de kan også pynte til advent, så derfor bestilte jeg også litt lilla garn Legge utover et bord eller henge vinduer! Mange muligheter!

 

 

Sy litt perler her og der blir aldri feil! Skrevet litt om det før også! Se her: snøkrystaller til jul har du ikke oppskriften. Så kan du fint telle deg frem på bildet her!

 

Ønsker deg en FIN dag!

6 kommentarer
    1. God morgen!

      Flotte snøkrystaller du lager der 🙂

      Her blåser det med full storm/orkan i kasta…. uhyggelig rett og slett, men dette er prisen å bo langs kysten mot vest og nord… også går det jo over 🙂

      Ønsker deg en fin torsdag!

      klem

      1. Takker, liker sånt småtteri jeg. For det blir bare bittelitt hver kveld! Strikker/hekler jo aldri på dagen jeg. I dag er det surt. Skal prøve meg på en tur til ut nå….hjelpes! Klemz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg