tjene penger på blogg

 

Det er jo mulig! 

 

Andre mennesker har greit det tidligere og greier det nå! Men man må ta blogg seriøst tenker jeg og være tålmodig. Det tar tid å opparbeide seg lesere. Og man bør være kreativ og være på! Legge ut et innlegg i uka eller bare en haug med bilder – blir det ikke penger av! Folk har sagt opp jobbene sine og tjent penger på bloggen! Tror det er mulig hvis man er målbevisst og ønsker det 100 %. Jeg har jo jobb da, 60 % jobb! Men hadde jeg tjent disse pengene et annet sted så hadde jeg sagt opp jobben! Være min egen sjef, styre meg selv…For å få til dette så må man frigi tid og bruker man hele uka på å jobbe hos en arbeidsgiver så har man nok ikke nok tid til rådighet! Da blir det venstrehåndsarbeid! 

 

Se også her hva skateetaten sier om det å blogge!: SKATTEETATEN/BLOGG Men for de fleste av oss er jo blogg en hobby! Man finner venner og sysselsetter seg selv med ting som gir mening i hverdagen!

 

Men plutselig en dag så kan målet være litt nærmere! ❤️ 

 

Men jeg tror at det man virkelig ønsker her i livet får man til! 

 

B L O G G

25 kommentarer
    1. Det er fult mulig å leve av å blogge, for som du sier så er det mange som gjør. For å lykkes må man virkelig være dedikert og legge ned mye arbeid, og man må være på hele tiden med interessant innlegg. Du er helt klart en person som kan klare det om du virkelig ville gå for det. Lykke til om du går for det 🥰

      1. Tusen takk for hyggelig melding.
        Andre har greid det – så da må det være mulig for oss også tenker jeg.
        Jobber man hardt og lenge så bør det vel bli resultater på sikt!
        Det er jo ikke snakk om mye penger – for lønninga mi er ikke stor! 🙂

    2. Hvem lever av å blogge i dag? Jeg ser ikke dette helt for meg.. jeg har lagt merke til et par bloggere som stødig ligger på topp 20 på blogglisten og oppgir at de tjener penger på bloggen.. samtidig forteller de at de er så blakke og har ikke råd til noenting.

      Selv er jeg 100% uføre og har ikke noe å klage på når det gjelder vanlig hverdagsøkonomi. Det er når det kommer uforutsette utgifter på femsifret beløp jeg sliter. Elektriker til 30000 er forbannet.

      En annen ting med blogg: når innlegg er merket med ‘reklame’ så klikker ikke jeg inn, og jeg er nok ikke den eneste. Det er nok reklame i disse bloggene utenom. Så jeg ser ikke at en kan tjene særlig.. blogg er blitt en hobbyportal.

      Det nærmer seg to år siden jeg hadde noe slikt som 100 000 visninger på et døgn, og det er vel slike tall en må ha for at det skal kunne bli noen kroner som er verdt snakke om?

      1. Flott tilbakemelding dette.
        Jeg tenker at jobber man med blogg-relaterte ting fra kl. 0800 til kl. 1700 hver dag så bør det vel være
        grunnlag for å tjene noen kroner. jeg trenger ikke mange tusenlappene jeg..
        Det bør bare gå rundt! Men man jobber for seg selv og man kan legge litt mer av sjela si i bloggen.
        Når man er på jobb ved siden av, blir bloggen veldig smal på grunn av at det 1000 ting man ikke kan skrive om og
        tiden er liten..Når jeg er hjemme her kl. 1700 så er det vansklig å lage innlegg med kvalitet! Så da blir det hobby!
        Og hobby tjener man ikke fett på! Jeg har også den troen at når andre har greit det, hvorfor ikke oss! Når jeg har merket
        mine innlegg med reklame så har jeg faktisk fått mange flere lesere! En regning fra en elektriker på kr. 30.000 greier ikke
        jeg som jobber å betale heller. Der kommer bufferen inn.. 🥰

          1. Det må vi sammen alle formidle…det er nok der problemet ligger!
            For kvaliteten på diverse bloggere er jo bra og nok endra bedre enn i glans-perioden.

      1. Nei, ikke lett dette. Men hvorfor skal ikke vi greie det tenker jeg..
        Men det er jo hardt arbeid! Pengene renner ikke inn…
        For meg er det kun snakk om noen tusenlapper altså..jeg trenger for at ting skal gå
        rundt her hjemme….

      1. Mange takk, jeg sier jo ikke hvilket år det blir, hehe..
        Men jeg tenker har andre fått det til så burde det være mulig…
        Men som sagt det er ikke mange tusenlappene jeg trenger for at det skal gå rundt!
        Klem…

    3. Selv om det som regel tar lang tid før en kan leve som blogger på fulltid, er det en grei ekstrainntekt å ta med seg på veien! Selv har jeg latt det samle seg opp, og nå gleder jeg meg til å få løst ut det innestående 🙂

      1. Herlig at man kan få en ekstrainntekt på bloggen!
        Flotte penger å ta med seg på veien….:-)
        Gøy å lese, og du kos deg masse med pengene! 🙂

      1. Så koselig sagt da, mange takk…
        Jeg trenger ikke så mye som sagt..Men jeg må tjene noen kroner!
        For at det skal gå rundt her hjemme! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg