Titte litt rundt i dag

 

Det er fredag og litt regnfull dag! Går greit det, så da blir det ikke hagedag på meg…klippe gress i regnet driver ikke jeg med..Så jeg tenker jeg skal titte litt rundt i noen butikker! 

 

Slik som Rusta, Plantasjen, Jysk og Holdbart! Kunne jo hende man fant noen glupe ideer og billig mat..Holdbart er en butikk man kan finne utrolig  mye greier til en billig penge! Hvis man ikke kjøper masse sukker-produkter da, det skal ikke jeg…Det er bare kortvarig lykke og det trenger man ikke tenker jeg…Spise en stor muffins, lykkelig i 2 minutter og det er det lissom! Da er det bedre å kjøpe noe som kan gi lenger lykkefølelse tenker jeg..Slik som Plantasjen, kjøper man seg en plante der så har man glede av denne planten lenge! Vil jeg tro..

 

Men å stikke innom og ta en kaffe et sted kan jo være hyggelig, hvis man nyter og har det fint med seg selv eller er sosial! Været er som sagt ikke bra, får håpe det ikke blir en sånn plaske-sommer! Det er kjedelig…Ask før ek, blir stek og ek før ask blir plask…Nå greide jeg ikke å se hva som ble grønt først i år av aska eller eiketreet…For det er ikke så mye ask rundt her jeg bor! Men fasiten får vi jo i august!

 

 

Altså dette er bilder fra pinsa, slik ser det ikke ut i dag…Men nok å finne på, pusle her hjemme også..Har man hus og hjem – er det mer enn nok å gjøre hele dagen…! Vi snakkes senere…

 

Ha en fin fredag med Mening 🧢

18 kommentarer
    1. Grått og kjølig hos meg. I dag skal vi til en gapahuk, grilling og annet på lur. Blir en del folk. I morgen i kirka og se brudeparet som gifta seg i fjor få velsignelsen, og ordentlig feiring i morgen ettermiddag. Vi har leid ei lita hytte for overnatting. Helgen blir hektisk, og mye kjøring. Det er lang vei til hotellet hvor alt skal foregå. De leier ut rom, rorbuer og hytter. Ønsker deg en fin helg. Klem

      1. For en helg for dere, det er bare til å nyte og kose seg og suge inn alle minner som er og blir!
        Høres helt magisk ut det bryllupet altså..
        Igjen – kos dere!
        Klem fra meg og lykke til med alt som skjer <3

    2. Overskyet, men opphold her. Moro å gå litt rundt og kikke i butikker, var på det igår jeg. Kjøpte meg et par solcellelykter på Rusta og litt bomullsgarn i en garnbutikk. Jeg har vært innom Holdbart på Jessheim engang, – mye bra og rimelig. Ha en fin dag! 🤗

      1. Så bra da, du fikk shoppet litt du også..Alltid noe man trenger utendørs og garn må man ha i hus!
        Plutselig får man ånden! 🙂
        Holdbar her i byen er en diger flott butikk og så billig! 🙂

    3. Ser ut som om fredagen din blir fin da. Håper butikkvandringen gikk bra 😊

      Her har vi hatt fint vær med sol og litt varmere temperaturer den siste uka, og det har vært kjempeherlig 😍

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, nei – lurt å begrense dette med sukker! Men smaker med en god kake altså, men bør ikke spise det hver dag! Kanskje….Energi bør vi finne andre steder! 🙂
        Kos deg på handletur…. Og ha en fin kveld!

    4. Det begynte med regn her også – men blei nydelig utover dagen! Shorts og bikinitopp på meg her på campingen – det er deilig det! Sukker er godt, men ikke lov ofte – jeg kjører strengt regime her…..! God klem <3

      1. Ja, vært litt sur vind her i dag synes jeg..Sola kom etterhvert..
        Men var ikke en dag jeg sola meg altså..men helt greit i ettermiddag/kveld.
        Må være streng! Ikke alltid gøy, men sånn må det være! Klem…<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg