tirsdag og ny måned

 

Nå er det vinter. Desember for meg er en vinter-måned. November er høst! Så da har jeg lagt dette innlegget i kategori vinter! Men i dag var det nesten litt vår i lufta. Var sol og fint, men ble skarpt når sola ble borte! Gikk ut døra med det samme jeg kom hjem i dag. Så rakk en stund ute før sola bare ble borte! Dette bildet er ikke fra i dag. Det var i helgen, da det var rimfrost! Tok noen bilder i dag også. Men har ikke lagt dem over enda! 

 

Korona-nytt i Fredrikstad! Nå skal vi ha 0 nærkontakter hvis man er en familie. Men er man alene så kan man ha 2-3. En nærkontakt er avstand til et menneske mindre enn 2 meter og 15 minutter! Ellers så blir det påbud med munnbind i taxi, buss og ferje (hvis man ikke kan holde avstand 1 meter)..Moss og Halden har strammet inn og Fredrikstad strammer inn nesten like mye! Blir litt uvel av alt dette merker jeg……

 

Nå skal jeg titte på noen blader jeg fikk i posten i dag…God ettermiddag….

8 kommentarer
    1. Ja, det der er ikke greit! Nå har det kommet munnbind-ikke-pålegg-men ønskelig her! Det strammer seg til…..! Se opp og fram – og her kommer en klem fra meg <3 bildet ditt er lekkert…… <3

      1. Tusen takk. Det var fra roser i et bed på vei opp til kirken. Da blir det sikkert påbudt snart hos dere også! Jeg er litt anti-munnbind fordi det er komplisert for meg med det hørselstapet mitt! Men men…..klem til deg.

    2. Skjønner godt at du blir det… føler med dere på de kantene… Her har kun vært et tilfelle i kommunen.. og det var i vår. Men mer i nabokommunene… enda holder vi oss for det meste for oss selv 🙂

    3. Uff, ja den koronaen er ikke gøy i det hele tatt. Man føler seg rimelig låst. Men det er vel bare å bruke munnbind sammen med andre, og hente meste mulig energi i naturen. Klem fra meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg