tio tusen röda rosor

 

God ettermiddag! 

 

Jeg er kjempefornøyd, 15.521 skritt ble det nå på noen timer! Deilig med en kopp te nå etter alle disse skrittene + en pust i bakken. Men du på den siste måneden nå har jeg 13.000 sidevisninger…Jeg er kjempefornøyd. Aldri hatt så mye besøk her inne jeg. Kan ikke sammenligne med de på toppen da som drar inn det på en god dag og/eller x 3. Men for meg så er det utrolig gøy, og det er det som teller.. Noen kan kanskje le hele veien til banken…Men det kan jeg også, med lønn, trygd og tippinga mi….hehe.. 💛

 

 

Takker alle som er innom her og leser og kommenterer. Dette er stort….Da blir man utrolig glad altså..Jeg prøver å finne min egen stil og ikke herme etter noen…For det er nemlig bare en SOLLIV 

 

Så fortsetter med mine betrakninger når det gjelder hørsel og livet rundt det + litt annet småtteri….turer og sånt! Det er jo selve livet… Et kjent sitat under her: 

 

“Teller du år, blir livet kort.
Teller du dager, går livet fort.
Teller du timer, varer livet en stund.
Men lengst varer livet om du nyter hvert sekund …”

 

12 kommentarer
    1. Grattis – det er jo helt supert! Jeg får fyke inn og sjekke på meg etterpå, hehe 🙂 Og du – fiiine roser – og jeg velger å nyte hvert sekund! God klem <3

      1. Tusen takk, ja – jeg vet….du nyter hvert eneste sekund og det er helt sikkert! Storm inn og sjekk! Var gøy å
        se… 🙂 klemmer………….

    2. ja jeg har lagt merke til den gode plaseringen din i dag :=) kjekt det .Jammen har du fått en god spasertur også i dag ,her fikk vi blå himmel og solskinn,men med store snømengder på veranda og uteplass oppom huset ,så førmiddagen gikk til å spa snø så vi kan sitte i solveggen og nyte litt uteliv i hagen ,mannen tok og tømte veranda for snø så nå kan jeg riste gulvtepper ute :=) og herre min så tung snøen er ,det må spas lagvis nedover for å kunne løfte vekk snøen,men håper det tiner fort ,så fikk vi besøk ,det ble innetid lillemor hadde ikke med det hun trengte for å være ute ,og jeg hadde ikke småklede i hus ,ja ja i morgen skal jeg gå litt det har jeg bestemt og kanskje måke vekk litt mer snø :=)

      1. God morgen mye snø hos dere altså…nå snør det her også.! Hm…
        Ble en fin tur i går – ble noen timer. Det er greit synes jeg..Er glad i å gå.
        Tusen takk….prøver å holde meg rundt den plassen der..er litt gøy og når man ser hele måneden over ett da blir det et stort antall…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg