til og med møbelringen

 

Jeg ble helt. satt ut ut her om dagen da til og med Møbelringens hyttekatalog dukket opp i postkassa med 28 sider med hyttemøbler! Hvordan kunne de vite..

 

At jeg sparer til hytte og trenger møbler! Møbler og ting og tang har jeg, men hytta er jo ikke i boks da..Men jeg sparer jevnt og trutt…Kan ikke gjøre noe annet! 

 

Når jeg titter rundt her jeg sitter og har flere bokhyller, så tenker mitt…Disse bøkene skal med på hytta…Hytta jeg ikke har, hm….Vel – mål og mening bør man ha! 

 

Leser akkurat i Dagbladet nå at et gubbe som ble pensjonist begynte å jobbe på en nattklubb i en alder av 68 år…Vel, for å si det sånn..Når jeg blir pensjonist skal jeg ikke jobbe! Da, skal jeg kose meg på hytta mi…håper og tror! Men tilbake til Christer som han heter, han kjedet seg og synes livet var tråkig da han ble pensjonist og han ville spe på med jobb og gjøremål..

🌈

 

Stykket handlet jo egentlig om muligheter til å spe på en pensjonist-lønn og hva som må til…Gadd ikke lese det så nøye jeg for når jeg blir pensjonist så skal jeg ikke jobbe! Synes lissom det å bli pensjonist blir litt snålt da…endelig fri…Yes, da tar jeg på meg en drøss med strøjobber! Kanskje jeg blogger litt, får se om jeg har klatret litt på denne berømte lista da! Kan bloggen gi meg noen kroner så tar jeg i mot…🥰

 

 

Natta

6 kommentarer
      1. Målet er når jeg blir pensjonist…ikke før, for det rekker jeg ikke..trenger ikke være stor og flott!
        Men må ligge bra til.. 🙂

    1. Håper du fortsetter å blogge så vi etterhvert kan få blogginnlegg fra hytta di.. en dag blir nok drømmen virkelighet, om ikke.. har du jo kost deg med drømmen i alle fall … Klem <3

      1. Tusen takk, ja må jo ha hytte med internett, slik at jeg får blogget fra sofaen
        der <3 Hytte blir det! Trenger ikke stort sted, men må like beliggenheten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg