tida gikk fra meg – og rosa snø

 

God ettermiddag….I dag har jeg ikke vært på stranda enda. Ikke gått tur…ikke kommet i gang med middagen….Sånn er det bare noen ganger. Kvelden er da enda ung…Så rekker vel tur og middag. Bading vet jeg ikke…Jeg pleier å kombinere tur og bading!

 

Men vi kjørte avgårde rett etter jeg kom hjem…Yngste sønn og jeg trengte ting i en sportsbutikk…Tar jo litt tid og stykker opp litt av ettermiddagen. Handlet mat med det samme…Så litt bæring av vann og vannet. Det er tørt…det regnet som kom i går har vel allerede fordampet..Så har holdt på i hagen! Ting gjør seg ikke selv..Men det er bare hyggelig da og gå sånn ute og pusle…Men hot er det! Svetter bra bare man løfter ermene…

 

 

Rosa snø hver natt…så måtte spyle litt i dag! Ønsker meg sånn “heksekost” – sånn myk lang bust og langt skaft…Får lete om jeg finner det..Kanskje dem har det på Jula 🙂

 

Varm kveld videre…

10 kommentarer
    1. Si ifra om du finner sånn heksekost, for min er helt utslitt og jeg trenger ny. Jeg fant min på loppemarked for mange år siden, så det er liksom ikke bare å gå dit en handlet sist.

      1. Ja, koser meg jeg også…Men er jo på jobben først…
        Men etter jobben er der å være ute i hagen og gå tur og bade og sånn. Da koser jeg meg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg