tida går

 

Denne uka har løpt fra meg, 1. mai føles som det var i går! Men det var det ikke, eneste som får meg til å tenke at 1. mai var for flere dager siden er blomstene….de ser ikke så friske ut lenger! 

 

 

FRIHET ❤️

 

 

Jeg er fremdeles takknemlig for at vi her i Norge kan leve i frihet! 

 

Fikk tatt disse bildene i dag – flere dager siden 1. mai! Så da har bare dagene gått og jeg henger knapt med! Men sånn er det når man jobber…Det blir jobb og hvile på en måte og litt mammabesøk – det er stort sett det jeg rekker om dagen! Men får puste med magen og i morgen har jeg fri – deilig altså! Så da får vi håpe det blir en roligere dag..Håper jeg finner roen og kan kose meg her hjemme, kanskje dra og kjøpe litt blomster og pusle i hagen! Det hadde vært kost! 

 

Blogges sikkert i morgen!

12 kommentarer
    1. Fine bilder – og budskapet er viktig uansett hvilken dag det er knipset! Har vært litt mye styr i det siste ja…. men – i morra er det bare litt jobb her og såååååå 🙂 🙂 klem

      1. Takk, budskapet kom frem og er det som er viktig som du sier! Ja, mye styr om dagen…
        Men skal prøve å roe meg ned i morgen..Håper du også finner roen…
        Gode klemmer fra meg og vi får håpe på masse sol og sommer…🥰

    2. fin statue ,ja dagene går fort ,denne uken har gått kjempefort ,jeg har bare vært hjemme en dag denne uken :=) du får finne litt ro hjemme i morgen ja ,for min del blir det å bake brød ut på dagen ,nesten gratis strøm på oss i morgen og det vil jeg utnytte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg