The Tall Ships Races Fredrikstad 2019

 

Jeg tok jo en runde her i Fredrikstad i kveld. For å ta noen bilder og sjekke om det var folk i byen.

Det var det og festen begynner i morgen. Flere bilder i forrige innlegg se HER

Jeg tok enda flere bilder på vei bort til bilen. Det får komme i morgen. Det er jo så masse motiver overalt. Men som dere ser så var det travelt på sjøen og langs promenaden. Jeg var vel der ved 1800 tiden. Folk har jo ferie og kan kose seg litt ekstra. Late dager og byliv.

Da sier jeg God kveld. Vært en lang dag. Skal drikke te 🙂 Så får vi sende over flere bilder til bloggen i morgen. Dere gleder dere stort til det, ikke sant?

4 kommentarer
    1. Nå tenker jeg det braker laus i byen din. Leste litt om hva som skal skje, er jo venn med Borg Havn på fjesboka 😀 Regner med du fanger inn og deler en god del av stolte skuter etter hvert 😀

      1. Ja, blir en bildeblogg her nå. For det er vakkert. Christian Radich kom inn i går etter jeg var i byen. Alle skutene skal være på plass kl. 1200 i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg