The Tall Ships Races Fredrikstad 2019 – mange bilder

 

 

 

 

 

 

Skutefesten er i gang og vi begynner å bli klare her i byen. Flere skuter på vei innover nå også. Dette blir fest. En fest som varer i 4 dager. Begynner egentlig i morgen da. Men jeg dro til byen for sjekke stemningen. Allerede nå begynte det å bli ganske masse folk.

Over her er noen bilder jeg tok. Se selv og nyt livet. Sjekk et tidligere innlegg Til denne byen er det ventet opp mot 100 000 besøkende SJEKK LINKEN.

Så det blir nok masse bilder fra meg i disse dagene. Håper du liker skuter og liv og folkefest. …:)

Jeg gleder meg stort….Får du ikke anledning til å besøke Fredrikstad så titter du innom her vettu.

4 kommentarer
    1. Har sett og vært i Fredrikstad før når det var 🙂 Moro 🙂 Liv og røre 🙂 Nå skal jeg snart gå til Oslo S, reise mot Bergen og lage litt liv og røre der 😀

    2. Skikkelig sommerlig og flott 🙂 Liker å se bilder av sjøliv og byliv, tur og bading og andre sysler..så bare å knipse i vei og dele på bloggen :)) Kos deg i finværet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg