Tenkte jeg skulle ta en dag bloggfri, men hiver ut et lite innlegg

 

Nå kommer det snø!

 

Det har regnet og regnet i snart 30 dager. Nå snør det. Tror ikke den blir liggende akkurat. Ikke meldt snø, men bikker sikkert akkurat over. Pusler videre med mine jule-sysler jeg. I dag har jeg dratt frem tørketrommel og vaskemaskin. Vasket litt bak der. Mye kaniner 🙂 Men greit å ta litt og litt….Er jo litt gøy da. Sitter her på data nå og ser over om det er noe tilbud på garn i morgen. Det er det. Så får se om jeg handler litt 🙂 Fly til byen i morgen, vet jeg ikke om jeg orker akkurat. Og handle noe jeg ikke trenger gidder jeg ikke. Fylle opp huset…Nei, jeg driver jo heller og kvitter meg med ting! Går ikke fort altså! Men skapene er fulle rett og slett! <3 Langt liv = mye skrot! 

 

Skal du shoppe i morgen?

 

Ha en fin kveld videre da…

14 kommentarer
    1. koslig att du hiver ut et innlegg da,er ikke mange nå om dagen av den gamle gruppen :=) garn er alltid bra å kjøpe på salg,det står seg godt om en plutselig vil strikke noe .Jeg skal ikke på butikker i morgen,greit akkurat med det da,her på bygda har vi ikke butikker :=)

      1. Tusen takk. Garn er alltid kjekt å kjøpe. Plutselig ser man noe man har lyst til å lage. Så er det bare begynne 🙂 Ikke noe problem å kjøpe litt av det jeg. Stille og rolig her om dagen på blogg synes jeg. Noen har gitt seg og noen har flyttet og noen har bloggfri. Henger med så godt jeg kan. Men lite naturbilder fra meg om dagen i dette elendige været…Men skal bli bedre! Klem og fin kveld..

    2. Niks, ingen shopping her i dag. For det første er jeg så forkjølet at jeg ikke vil ut, for det andre rydder jeg som deg og for det tredje er det så glatt på feltet, at jeg vil ikke ut å kjøre. Sånn er det med den saken. Jeg tror de har garn på tilbud til uken også jeg! 🙂 🙂 🙂 Nyt dagen! Klem 🙂

    3. Bloggefri i dag også..? Blogger i rykk og napp jeg..men følger med på dere faste..i alle fall når innlegg dukker opp på FB… Ikke vært i butikkene i dag..måtte bare ned på Nille i gata her for jeg hadde ikke nok kakebokser til krumkakene jeg bakte..var sikker på jeg hadde :)) Koselig stemning på bordet ditt… Fredagsklem <3

      1. Tusen takk, tar en fridag i dag også….hehe..Ikke handlet jeg, bare mat! Skal titte på nettet nå! Blogge litt i morgen vel….:)Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg