tenk det blomstrer og det ble fiskesuppe!

 

God formiddag! Ute er det grått. Det småregner litt. Går fint det for jeg er ferdig med mine gjøremål. Husvask og handling. Jeg måtte jo en tur på butikken. Sånn er det, vi må jo ha litt ekstra her hjemme. Grøt og vann blir litt puslete i påsken synes jeg. Så ble litt påfyll både med mat og noe å knaske på. Og litt dill og dall i påskeegget til sønn min <3 Koselig det å kunne overraske litt 🙂

 

Tenk at det blomstrer. Det er så vakkert med blå himmel i bakgrunn. Er dette Heggen som blomstrer, det kan se slik ut! Jeg blir så glad på min vei når jeg ser blomster på busker og trær for det betyr vår og sommer etterhvert. Deilig tid, være ute og koble vekk nyheter og viruset!

 

 

Fiskesuppe har vi også hatt i påsken. Det er det beste jeg vet og finnes jo ikke noe enklere å lage. Grønnsaker, fisk og kraft og fløte så er maten klar! Og smaker utrolig godt..Jeg bare elsker fiskesuppe rett og slett! Mange måter å lage på. En type er den vanlige med fløte og en annen type er den tomatbaserte + sikkert veldig mange andre typer fiskesuppe! <3 

 

Ønsker deg en trivelig formiddag! <3

12 kommentarer
    1. Fiskesuppe er så godt. Vi skal ha det en dag vi også. Herlighet som det blomstrer hos deg på blomsterøye, men det er ikke hegg. Den har sånne lange blomsterranker som syrinen og blader som er grønne. Dette er enten slåpe eller noe kirsebærgreier? Nydelig var det. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

      1. Deilig med fiskesuppe, smaker alltid synes jeg. Ja, enig. Det må være noe kirsebæraktig. Vet ikke hva de heter jeg. Sånn pryd/pynt en eller annen sort av Kirsebær..Klemmer.

    2. jeg tipper også på kirsevbærblomster,ikke hegg iallefall,men den kommer fort hos oss nå så det blir snart blomster på den også :=) deilig med fiskesuppe,vi tok tomatsuppe i dag,veldig greit en gang iblant å gjøre det enkelt

      1. Ja, er nok ikke Hegg. Men noe kirsebærsort. Tomatsuppe er veldig godt! Det smaker alltid. Trenger ikke styre så mye hele tiden med mat! :)påskeklem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg