Tanker en søndag

 

Hei dere, søndag…

 

Ikke så glad i søndager egentlig..Kan være litt kjedelige dager..Men vi trenger vel denne dagen også. Fin dag til å være på tur da. Hadde bare været ….Men været er regn og regn. Det er det jo egentlig ALLTID på søndager. Aner ikke hvorfor..Holde seg inne…Holde seg hjemme. Ikke moro å være på tur i øs pøs…Men ut må man jo. Går jo tur alltid…Men badetur blir det ikke i dag…Ikke springe naken i regnet heller..For kaldt..Men jeg skal gjødsle..Hive litt rundt på plenen…Plenen trenger litt gjødning. Selv om det blir mer og klippe så blir plenen finere på lang sikt..Så det tenker jeg å gjøre før jeg dusjer..

 

Ellers så blir det litt rydding i kjøleskapet. Se hva jeg har! Og kanskje bake noe. Greit å finne på noe inne i dag..For det er guffent ute! Men men sånn er det 🙂 været rår man ikke med..Håper det blir finere dager til uka da…Kjedelig hvis hele uka blir på samme måten. Jeg har ikke lagt opp til noen prosjekter her inne i sommer…Det var jo UTE jeg skulle jobbe! Men har ferie..koser meg jeg…Elsker jo å ha fri! 🌿 gjøre det jeg vil selv…

 

 

Bildene fra i går, på min vei til og fra Gamlebyen.

 

 

Under brua er det ikke så ofte jeg går..

 

 

Kontraster

 

#fredrikstad #utpåtur #påvei #regn

 

 

Regn regn regn…

 

 

16 kommentarer
      1. Ikke vært noe fint ferievær nei…litt kjipt når det var fryktelig varmt i 14 dager før ferien…Og jeg jobbet hver eneste dag….:)

    1. Uffameg,, jaja, som du sier, man kan ikke gjøre noe med været. 🙂 Her er det overskyet men opphold, men ikke mye varme. Skjønt, jeg har ikke vært uttafor døra. Er jo ennå stille her,, men snart er kaffen kokt og da får jeg snuse inn sjølukta 😀 Kos deg.. klem fra Lofoten 😀

      1. Takk, litt kjedelig…Jeg synes dager med mye innesitting er kjedelig…Men sånn er jeg laget..Men det bare bøtter ned…Kos deg med sjøluft og nyt dagen….Og God ferie….Klem…

    2. Jeg vil ha sommer jeg nå, det er andre gangen jeg fyrer i vedovnen i juli. Surt og kaldt og ikke minst skikkelig vått i dag. Heldigvis er det ennå en uke til jeg har ferie, så da håper jeg ferieværet skal innfinne seg. Det kunne regnet litt om nettene slik at det ble grønne plener og frodige blomster, men på dagtid vil jeg har solskinn.

      1. Nå er det skikkelig kaldt og surt ute…Veldig kjedelig…Det er ikke slikt vær man vil ha på ferie…Jeg vil være ute i det fri…..:) Det er livet…Sitter nok inne på jobben!

    3. Ikke veldig glad i søndager jeg heller..om en kan dra på badetur da..da er det ok ! Kjedelig for deg med ferie at været er så dårlig nå..men satser på at det blir sol og varme dager igjen snart 🙂 Fine bilder og det er stilig med slike kontraster som mur og blomster.. Klem og fin dag videre <3

      1. Tusen takk for flott kommentar…Badetur er topp på søndag…Da er jeg lykkelig…Men sånne søndager som i dag er kjedelig…Og i ferien vil man være ute…Jeg sitter jo inne på jobb ellers lissom…Ikke det du ønsker når man har ferie! Likte det bildet jeg også <3 klem….

    4. bake ja ,kanskje jeg skulle tatt og baket noe også ,blir uansett ikke mer utejobb i ettermiddag :=) men jeg strikker ,men benytte anledningen før koften skal få kvile til august ,så krysser vi fingrane for att det blir litt tørt innimellom bygene i løpet av dagene som kommer ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg