Takk Vibbedille – du varmet solen (Solliv) i dag også

 

God ettermiddag dere 🙂 Jeg har vært på jobb og gledet meg masse til å komme hjem i dag. En  brevdue her på blogg sendte meg melding før helgen at pakke var på vei! Jeg gledet meg som en unge. Regnet med at det tok noen dager. Posten er ikke som før. Det er jo ikke post hver dag lenger! Slik som tidligere. Husker det var så koselig å stå opp på lørdag, fridag og kaffekos på morgenen og sprette ut i postkassa etter posten. Slik er det ikke lenger. Føler med de som jobber på posten i dag. Det er nedbemanning og automatisering og mange som vil ta jobbene og få pakker frem! Brev er det slutt på nesten. Ikke som før nei…Trist!

 

Men til saken. Bloggeren Vibbedille – Norges største strikkeblogg hadde giveaways på bloggen sin for noen dager tilbake. Og jeg leser bloggen hennes hver dag. Liker den utrolig godt. Det er friske farger og oppskrifter og litt nytt fra heimen hennes…små artige snutter med hverdagskos!  En av de beste topp-bloggere her inne synes jeg da. Jeg hang meg med og ble trukket ut…Skikkelig gøy var det 💚 moro å vinne altså!

 

 

 

Fine garnøster med 100 % merinoull + masse stæsj! Til å pynte strikketøyet med. Herlig..Litt usikker hva jeg skal lage, men blir kanskje noe til meg selv. Skal tenke litt! Jeg har bestilt en ny strikkebok med oppskrifter på sjal og skjerf. Så blir nok kanskje noe derfra 🙂 Det er gøy å strikke! 

 

 

Var det ikke koselig gave dere 🍒

 

16 kommentarer
    1. gratulerer ,jeg er så glad for att det var akkurat du som vant,jeg unner deg virkelig denne pakken,jeg slang meg med på give awayen jeg også,alltid kjekt med garn,men jeg har et stort lager,så du trengte nok mer du ja hi hi og fargene er jo herlige,ja dette må du lage noe varmt til deg selv av,trenger det du også :=)

      1. Tusen takk, fargene var rett og slett nydelige. Elsker disse fargene. Sennepsgul og grå er midt i blinken for meg. Gøy å vinne. Så blir nok noe fint til meg selv dette. Dette blir ingen gave jeg gir bort. Blir gave til meg selv 🙂 Har litt bomullsgarn liggende. Det er det jeg har av lager. Og litt restegarn! Du har vel vært i Sandnes og lagret litt! 🙂 Husker du fortalte meg litt i sommer også! Garn må du ha liggende så mye som du strikker! Fin kveld til deg…

    2. Ja å gå i postkassa er ikke hva det en gang var..jeg hadde jo såååå mange brevvenner da jeg var barn/ungdom… Kjempefin premie til deg som er så flink med håndarbeide.. Kos deg med kvelden <3

      1. Det var gøy det med post i gamle dager. Jeg hadde også mange brevvenner. Likte det så godt. Til og med en venn fra Korea. Så gøy når det brevet kom. Med tynt tynt papir. Tusen takk, likte premien veldig godt. Takk for hyggelige ord. Klem til deg.

    3. Kjempekoselig gave…lunt og fint 🙂 Vibbedille liker jeg også å lese av og til 🙂 Og ellers er jeg ikke så innmari mye innom toppbloggere. Det er hennes og en til 🙂
      Vel fortjent for deg dette her….koselig ♥

    4. Så gøy å se at den kom vel frem 🙂 Garnet er virkelig godt å strikke med, eg har en genser i det på pinnen og den blir skikkelig god. Garnet er også herlig til lue, ja hvis du er luebruker. I så fall har den pelsdusken (Falsk så klart hehe) trykknapp, den er ganske snerten og du kan ta den av og på 🙂 Gleder meg til å se hva du strikker, du må vise her i bloggen når du er i gang 🙂 Kose deg uansett 🙂

      Klem Vibbedille 🙂

      1. Tusen takk, Alt var fint. Likte pelsdusken veldig. Smart. Og så mange fine småting da. Gøy. Aldri hatt før. Ny verden for meg. Garnet var nydelig i farger og kvalitet….Stor klem fra meg…Viser frem etterhvert jeg 🙂 God fin dag til deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg