Takk for en fin sommer

 

Etter jobben i dag – ble det badetur ned til campingen her! 💜

 

 

Kvelden var så nydelig og varm og jeg svømte masse, så deilig for kroppen altså! Flere enn meg som badet også, folk liker sjøen og folk liker å bade! 

 

 

På rekke og rad og det kan bli mange fine dager enda, sanitæranlegget er ikke stengt tror jeg..Toalettet var åpent – for jeg sjekket døra! Men tror det holder åpent en god stund til! 

 

 

Kanskje er det til pynt eller kanskje swinges det, hvem vet…😜

 

 

Solliv i sitt ess – det er her hun nyter livet 💜

 

 

Mat må du ha med deg, for kiosken takker for en fin sommer..Vemodig og litt trist! Men sånn er det her i Norge..Vi har flere årstider.

 

Det er ikke bare sommer, men variasjon – så aldri kjedelig å prate om været i hvertfall! Jeg liker både, vår, sommer og tidlig høst…Det som kommer etter der er bar pyton!!! Men det er meg – gud vet hva jeg skal finne på i vinter for å brekke den i stykker! Kanskje jeg kjøper meg en symaskin og pusle med det her inne – aldri for sent å lære seg noe nytt! Ellers så går det sikkert 1000 serier å henge med på…Eller så får jeg finne loppiser og jakte på godbiter jeg kan male og sånn!

 

Men du ser ikke meg på en skitur, der er jeg ikke! Men vi får ta det som det kommer..🥰 Hadde jeg vært pensjonist så hadde jeg booket meg noen uker til varmere land! Men dessverre så har jeg ikke såååå mange dager igjen av ferien min! 

 

Slenger over en God klem jeg 💜

14 kommentarer
    1. Du kan jo ta deg en uke i januar. Da er det nytt ferieår.
      Jeg er heller ikke så glad i vinteren. Mulig du kan se meg på ski, men ikke trolig. Altså bortoverski. Nedioverski har jeg prøvd en gang. Det holdt.

      1. Vinter er bare ikke meg..Det er lissom ikke så mye å finne på her i Fredrikstad på vinteren..
        Jeg har stått slalåm jeg, men frister ikke mer! Bortover ski har jeg aldri likt…
        Ja, må prøve å finne på noe lurt for å varme skrotten!

    2. litt vemodig ja att sommeren er over ,men jeg liker no høsten også jeg ,iallefall når den er varm og fin som vi har hatt det nå :=) når ruskeværet kommer blir det mer strikking ,er i gang med å strikke julegaver ,og mer blir det når regnet overtar for sola :=)

      1. Ja, trist at sommeren er på hell…slik den er nå er det deilig ja!
        Strikke ja, kanskje jeg får finne meg noen prosjekter…litt ute av det igjen! 🙂

    3. Tusen takk for klemmen og slenger en tilbake til deg denne torsdag morgen 🙂 Det er godt det fortsatt er litt sommer igjen – og jeg bader som du, hele året egentlig 😀

      1. Tusen takk, godt med en klem på en torsdag! Ja, i dag litt rufsete vær, men kan komme flere fine dager.
        Lurt det, skal prøve å bade mer utover jeg også! Så deilig for kroppen og sjelen <3

    4. Er glad i høst og vinter også jeg. Da får jeg mer tid til alle mine innesysler.
      Men vi har hatt noen utrolig fine dager nå, så jeg har til og med fått malt litt vinduskarmer og rekkverk på terrassen.
      Er så godt å kjenne på at formen er på vei tilbake.

      1. Så flink du har vært og så bra formen er på vei tilbake! At du orker mer og har overskudd! <3 Høsten er
        flott den, men november kan jeg slite litt med! Men får kose meg inne, ja liker jo håndarbeid jeg..
        Så får lage meg noen hyggelige prosjekter..Får titte litt rundt! 🙂
        Kos deg med kvelden og klem herfra 🥰

    5. Jeg er glad i høsten, – fargene, stearinlys, håndarbeid. Det beste med vinteren er advents- og juletiden, koser meg med julebakst og annet som hører julen til. Januar er kald og mørk, men det går an f.eks. å ta seg en Oslo-tur på shopping e.l. Jeg har vært på Roseslottet, men tenkte å ta en tur på vinteren for å oppleve stedet opplyst og med snø.

      1. Du er inne på noe der ja, bake og ordne til jul kan man begynne litt tidlig med.
        Gjøre det fint og ha det gøy – og ikke stresse. Det er kos.
        Osloturer er topp – veldig hyggelig på julemarkeder og slikt synes jeg. Roseslottet
        må jeg snart besøke! Det hadde vært hyggelig. Man må rett og slett lage seg litt gode planer 🥰
        Kose seg med vinteren og ikke bare tenke at det er kaldt og mørkt! Fin kveld videre..🌺

    6. Det har virkelig vært en nydelig sommer! Den forsvant litt for fort, men ….. jeg liker jo høsten – den er kos! Men – du ser ikke meg på skitur heller, hihi…:! God klem <3

      1. Hehe, der er vi like, skulle vi vært sammen på hyttetur på fjellet så trenger vi ikke ta med skia.
        Vi går vi 💜
        Nydelig sommer og i dag kjølig..Men jeg skal prøve meg med noen bad til håper jeg.
        Sommeren går fort, men i år synes jeg faktisk den varte en stund!
        Sikkert fordi jeg delte opp ferien min i tre bolker! Det var lurt for min del 🥰 God klem..

    7. Ja, nå er nok sommeren over, og en av de få uten at jeg har fått badet. Men det kommer en ny sommer om litt 😀
      Jeg liker alle årstidene jeg, til og med vinteren ☺️

      1. Du får ta et høstbad, det skal jeg gjøre utover…
        Ny sommer kommer om litt også..
        Vinteren er nok fin hos dere, her i Fredrikstad er den kjedelig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg