Tåkelagt

 

God fredag…Bloggen har blitt tåkelagt denne uka! Den er der, men så er den lissom ikke der allikevel…Har lissom ikke blitt så mye tid igjen – noen ganger blir det slik! Det har vært fint vær og jeg har jobbet og som dere vet så er innetid for meg – verre enn noe annet!  Det er absolutt det værste jeg vet! Jeg sitter nesten og griner når jeg er på jobb og sola skinner! Ja, dere vet – jeg er utemenneske! Altså liker å være utendørs – friheten det gir meg! Lufte hodet og gi oksygen til hjernen! Tenker det er viktig jeg! Det nederste bildet var 30 minutter før tåka kom sigende! Nydelig vær, men med ett ble det kjølig! 

 

Det er bare sola som varmer nå! Lufta er kaldere! 

 

Vel, nå er det fredag og kveld og håper og tror jeg er mindre tåkete da – Solliv må skinne vet dere 🩷

 

Nå er det middagstid og jeg skal snart smelle til på kjøkkenet og lage meg et godt måltid! 

 

Ikke Taco hvis du lurte! 🫒 Men kanskje noe med oliven….

 

 

En ting er fordel når man blir eldre, det blir mindre hårvekst på leggene..Alle aldre har noe positivitet med seg! Vil jeg tro…..

 

 

10 kommentarer
      1. Været må utnyttes, så har satt meg på veranda etter jobben! Så deilig..
        Jobben suger krefter når det gjelder skjerm altså! Det er lissom brukt opp når man kommer hjem!

      1. ja du er et ute menneske,kaldt her også nå som sola har gått ned og mørke seget på ,men vi har det varmt og godt i bobilen,jeg sitter og strikker sokker i 100% ull

        1. Ja jeg elsker å være ute! Puste rundt huset eller gå turer. Eller sitte på verandaen og lese!
          Virkelig kjølig når sola forsvinner. Så koselig på tur i bobilen og strikk. Det er sjarm. Jeg gikk ned til campingen i dag, det var lite folk. Og de som var der, pakket inn tingene sine..Men det er jo vogner og campingen stenger 30.9.
          Nyt bobiltur, strikk og hygge – Kos dere 💛

    1. Jeg har akkurat samme følelsen som deg. Jeg er helt OFF når det gjelder blogging og sånt i hverdagen. Plutselig et innlegg her og der, men ikke noe fast, annet enn helgen. Det får jeg til. Og da koser jeg meg 🙂 Ellers vil jeg bare ligge PAL på sofaen når jeg ENDELIG kommer meg hjem… Ikke titte inn i ny skjerm med en gang… Men nå er det helg. Her ble det rundstykker. Alene hjemme 🙂 Og litt sjokolade 🙂

      1. Ikke sant…Blir ikke noen god flyt hos meg nå! I hvert fall ikke når sola skinner. Da setter jeg meg på veranda og slapper av. Man blir mettet på skjerm. Man glor inn i en skjerm 8 timer….orker lissom ikke mer når man endelig har fri!
        Skjønner deg godt, du jobber jo også hver dag! Man trenger tid for selv på sofa eller på en krakk og være i nuet. Man blir sliten av å være på! Kos deg med sjokolade og sånt 🩷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg