Tåkedotter i kropp og sjel og natur

God ettermiddag på denne mandagen i vintereferien 😀

Jeg har ikke ferie da, men vinterferie i distriktet. Synes nesten synd på de barna som er hjemme denne uka. Innevær. Tåke så langt man ser…Blir vel mye data og tv da 😀 Unger koser seg med det også…men alle trenger mosjon….liten og stor.

Svømmehaller og sånt er kanskje åpne…

Merker du st du blir tett i øra i tåka? Jeg sliter fryktelig. Hører nesten ingenting. Helt grusomt..Vær og vind styrer en del for oss som bruker høreapparat..De klapper sammen og slutter å virke…mye fuktighet. Da blir lyden dårlig. Det er ikke noe greit…Elendig fra før og det der også lissom…Da er det å grave ned i det dypeste du har og finne litt motivasjon. Ikke lett….sliter. Får skrive det ut av meg. Kanskje det hjelper bittelitt…

Var en tur hos mamma og handlet for henne. Hun var ikke hjemme, var på dagsenteret. Men greit å fylle opp skapet hennes litt..

Så da får jeg slappe av og fyre i ovnen og finne noen gnister jeg også….

Klem Solliv ❤️

#hørsel #apparater #tåke #hørerlite #blogg #vinterferie

6 kommentarer
    1. kjedelig med tåke ja,får håpe mange av barna koser seg med bok og brettspill også da :=) her er det vinterferie i neste uke,krysser fingrane for tørrvær for jeg skal tilbringe dagene ilag med dei store barnebarna

      1. Bøker er fint.. Og bibliotek er åpent 😀🌷der er det fint både for liten og stor. Høres hyggelig ut da 😀til uka med vinterferie 😀

    2. Jeg blir ikke tett i øra av tåke, men synes det lett blir litt “tåkeheim i huet” (som når jeg skal ha mensen, litt “bomullshode”).. Snodig, men sant.
      Synd høreapparatet streiker når det er tåkete. Er det da slik når det regner også?
      Jeg kom forresten hit via “hjelpeinnlegget”: Synd at noen innlegg “stjeles” fra forsiden.
      Håper du fant noen gnister av å fyre opp i ovnen <3 God klem til deg

      1. Høreapparat tåler ikke regn eller bad eller dusj.. Da kan de ikke brukes.. Men inne og det regner ute.. Går greit… Men er det høy luftfuktighet så går det dårlig.. Så komplisert dette… Ikke greit..
        Kjedelig med det surret på blogg no… Gnisten kom ikke men ser litt nyheter 😀ha en fin kveld..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg