tåfis-killer

 

Jeg spriter og spriter. Spriter hender hele dagen! Når jeg går inn i en butikk.Når jeg sitter i bilen etterpå. Når jeg kommer hjem! Det er rutine nå. Spriting…! 

 

Hver morgen spriter jeg også føttene – det vil si totterlottene. Hjelper bra mot svette og tåfis. Bruker ikke sokker eller strømper på sommeren og da blir det fort litt klamt i bena synes jeg..Men dette hjelper bra. Ta litt gele i hendene og gni føttene inn med geleen. Gjøres på morgenen når man skal ut og fly ut den døra! La det tørke og så på med sko for dagen! Det er også rutine denne sommeren! 💜

 

 

Dagen blir litt bedre da …

 

8 kommentarer
    1. Jeg går mye i sandaler jeg, så har ikke hatt så mye problemer med det, men det var faktisk en god idé. Så den skal jeg jammen huske til sånne tilfeller 🙂
      Takk for tipset ♥♥

      1. Tusen takk 🙂 Går bra i åpne sko som regel. Men tette sko som joggesko uten strømper..Da blir det klamt altså! Så da er det litt lurt å sprite på morgenen. Særlig når man er borte mange timer slik som meg. Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg