ta seg tid

 

Ta seg tid til å se alt det vakre..

 

Jeg tenker, det er veldig viktig..Stoppe opp og se seg om..Er ikke det fantastisk? For en gave vi kan pakke opp hver enste dag..Er ikke det luksus så vet ikke jeg. Jeg vil heller se dette, enn å sitte å glo på en veske fra Dior. Den veska kan ikke mer enn frakte lommebok, nøkler, leppestift og sånn – og det kan jeg fint greie med mine andre vesker..Men dette? Det er jo magi, et under 🥰

 

 

 

Jeg fulgte med på denne måken, lenge lenge..Skjønte ikke hva den ventet på.. 🦀Men etter hvert skjønte jeg jo hva som var målet. En liten krabbe i sjøen ble fisket opp. Og dratt opp på fjellet hvor den ble knust, lettere å fordøye da måken fikk smadret den på en måte. Trodde nesten de måkene spiste en krabbe hel jeg, men neida…småbiter..Ikke veldig stor krabbe altså. Det var nok delikatesse og da nyter man små biter.

 

 

Strå med rødskjær – fint…

 

 

Stranda nede ved elva, så fargerikt og flott. Detaljer.

 

 

Og så lilla da, fineste fargen altså 💜

 

Det er mye vakkert der ute i naturen.

 

Stopp opp – ta deg tid til å leve…Se, nyt, lev!

14 kommentarer
      1. Enig enig, man må ta seg den tiden – være nysgjerrig og se livet på land og vann og planter og dyr og fugler.
        Så rikt liv, så mye å se.

    1. Å jeg er såå enig – så fint skrivi, Solveig! Det er viktig å ta seg tid, se på alt………. det enkle og flotte! Fine bilder! God klem <3

      1. Takk takk.. Tenker at det er å leve i nuet.. Ta seg tid og stoppe.. Ikke storme av gårde.. Hvor hodet er opptatt med helt andre ting.
        Klem 🥰

    2. Nyte de små øyeblikkene må vi ta oss tid til. Måtte ut i går å se på peonene, ni knopper. Trodde den var død for det visnet knopper i fjor. Bildene dine er flotte. Ble syk i går kveld omgangsyke er no herk. Skulle i vogna i dag, men håper jeg føler meg bedre senere i dag. God helg til deg. Klemsiklem

      1. Uff da, masse god bedring..Du får slappe av og ta det pent. Så kanskje det blir tur i morgen.
        Tusen takk, ja viktig å ta seg tid underveis og nyte. Peoner er så vakre..Så bra, akkurat slik det er.
        Man skal ut og nyte blomstene og teller knopper. God klem…🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg