ta seg en strekk

 

Rett og slett ta seg en strekk på en onsdag! 🌸

 

Ikke ofte jeg legger meg nedpå etter jobben, men tenker at man skal lytte på stemmen som er et sted der inne! Noen ganger verker det i rygg og kropp og stivheten sitter litt ekstra i..Det er gråvær og tåke! Gjør ikke saken bedre…

Noen ganger sitter man litt slurvete på kontoret og glemmer å tøye og bøye litt underveis i dagen! Gå kilometer på kilometer på asfalt…! Hjelper ikke på vondter i rygg..

 

Vel, tenker det rett og slett blir en tuppelur her i dag! Trøtt er jeg ikke, men strekke ut kroppen litt! Riste lemmene, strekke ut og la kvelden bli litt piano! Kanskje det er slik man øver til å bli pensjonist! Må absolutt ikke skje noe hele tida! Tid kommer 🥰 

 

12 kommentarer
    1. Lurt å ta en strekk når ryggen og stivheten setter inn. Var hos lungelegen min i går for årlig kontroll for astma. Pusten var ok, men jeg hadde betennelse i bronkiene. Hoster mye. Nå er jeg satt på penicillin kur i ei uke. Men jaggu var det en hardnakket forkjølelse vi fikk både jeg og mannen. Tenker jeg er klar for påske i neste uke! God klem til deg vennen.

      1. Veldig lurt, i dag var ryggen vond etter jobben..
        Så godt med en strekk..Ja, har/hatt den forkjølelsen jeg også..
        Varer og rekker og den er skikkelig trøblete. En virkelig hard forkjølelse jeg ikke har hatt på flere år.
        Masse god bedring til deg håper det hjelper med en kur…klemmer herfra <3

    2. Viktig å lytte til kroppen – selv jeg har blitt bedre på det heldigvis! Lenge til pensjonsalderen, men jeg kjenner at jeg ikke orker å fyke rundt hele tida som før! God klem til deg <3

      1. Takk takk, jeg måtte legge meg ned på etter jobb for vond rygg er ikke greit..
        Jeg er jo eldre enn deg og pensjonsalderen nærmer seg..Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg