synes du januar måned er litt laaang

 

Jeg synes det. Er så mye rart vær i januar! Ustabilt og litt kjedelig. Hadde jo planer om litt rydding i januar også, men har ikke kommet så godt i gang. Ble så kaldt så ble så mye styr med fyring og sånn og så ble snø og is og mye styr med det også! Alt slik suger av energi! Så når man har vært på jobb og kvelden går med til 2-3 turer og litt middag og litt blogg så har dagen lissom gått! Hm…Det er kanskje det som er meninga med januar ta det litt med ro etter jula. Man styrer jo en del hele desember! Og når julepynten har åka ut så sier det POFF!

 

Men du jeg har begynt med noe nytt nå. Hver dag så blir det litt hverdagslykke herfra: Del 1 finner du her: Lykken er: en leppestift (1) 

 

Ønsker deg en fin fin kveld…

 

Nå blir det litt TV her i heimen – er ikke hver dag det blir en ny president <3 der borte…

12 kommentarer
    1. Går du 2-3 turer etter jobb??! Hvor lange ca hver? Skjønner ikke du rekker 😀 Januar er helt passe akkurat nå, synes ikke den har gått veldig sakte så langt 🙂

    2. Ja, går 2-3 turer hver eneste dag! Blir vel til sammen 10 – 12 kilometer hver dag!
      Jeg rekker ikke så mye mer enn å gå….hehe…Januar er ikke min måned. Synes den er litt kjedelig! Samme som november. Det er 2 måneder jeg ikke er så glad i .

    3. rydde er en jobb som passer bedre når våren er her ,sol og varme og ikke minst lys :=) utenom det har januar gått fort for min del ,men så har vi jammen hatt nydelig vær omtrent hele tiden ,da blir alt så mye lettere

      1. Må være litt lys og se støv og skitt ordentlig i hvertfall..Februar/mars blir nok bedre. Dere har vært veldig heldige med den flotte vinteren. Får mer energi av det helt klart! Og alt blir lysere.

    4. Januar fyker avsted for meg – pga all jobbinga…. rekker ikke stort annet enn trene, gå, jobbe, spise, sove jeg nå…. men det er heeeelt greit! Skjønner at du tenker januar er lang, men for meg skulle den vært litt lenger, hihi, siden jeg har så mange frister å rekke! Klem <3

      1. Skjønner at du er Busy. Jeg var det før. Alt skulle avsluttes og hadde 3 firmaer som jeg kjørte lønn for og lønn tidligere var mye skjemaer og mye dill og dall! Som du vet så har jeg dessverre ikke den jobben lenger. Likte det innmari godt. God klem…

    5. Nei jeg synes ikke januar er lang….. hehehe nå har vi passert 21. januar og måneden er snart over…. vet ikke hvor tiden blir av jeg egentlig…. 🙂
      Jeg går inn til to turer for dagen. Har jeg vært på jobb tar jeg EN tur. Klarer ikke flere turer. Tar en passe lang tur som holder for både meg og hunden 🙂

      lag deg en fin torsdag!

      klem

      1. Hehe, januar er for meg en kjedelig måned. ..Men men..Tar tid å gå turer og mye energi og masse energi inn også! Så det går i pluss med energien! Fin fin dag til deg…

    6. Jeg synes januar har flydd avgårde.
      Selv om jeg er pensjonist, har jeg masse å fylle dagene med. Er glad i håndarbeid og både strikker og syr. Spesielt lappeteknikk. Nå holder jeg på med ett teppe av restestoff, og da glemmer jeg tiden.
      Idag bøtter det ned. Og veien er bare holke. Så det blir innedag.

      1. Herlig, viktig å være opptatt med noe og bli fornøyd med det. Regner masse her, men ser litt lysere ut akkurat nå! Ønsker deg en fin dag med dine ting 🙂 klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg