sykkeltur og fredsmarsjen

 

God kveld! Sykla meg en tur i dag, eller nå i kveld da. Rundt her på Kråkerøy og til byen! Bare for å trimme litt. Sykkel er greit, får litt variasjon og kommer litt lenger! 

 

 

Fredsmarsen går hver onsdag. Gått hver onsdag i 16 år eller noe! Går gjennom gatene i byene. Noen ganger få folk og andre ganger flere! Den dagen de slutter å gå er det fred i verden! Les gjerne litt her også!: Fredsmarsjen  

 

 

En liten pause ved Gjestehavna i byen. 3 bobiler + denne båten! Sesongen er på hell og folk er vel på jobb også! Men pensjonister er kanskje på tur i bobil nå på hverdager! 🙂

 

Nå litt te og slappe av resten av kvelden! 

 

Fin onsdag til DEG – hehe, snart helg! Kos deg!

16 kommentarer
    1. Smart med en sånn fredsmarsj…. de må nok gå i evigheter de, så mye uvennskap som det er i verden…… Er fortsatt noen bobiler ute, ja – og noen få båter! God klem <3

      1. Veldig smart! De går og går! Og det er bare å gå med! Jeg hadde sykkel så passet ikke i dag! Fred i verden ønsker vi alle, men dessverre umulig virker det som. Noen få er ute og tøffer! 🙂 God klem.

    2. Slik fredsmarsj støtter jeg! Smart å sykle for å få variasjon. Selv har jeg ikke nok styrke i håndleddene mine til å holde rundt sykkelstyret. Blir så fort stiv at jeg får ikke ordentlig grep.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Så flott med fredsmarsj! Skikkelig bra må jeg si. Været hos dere er veldig mye bedre enn hos oss. De siste dagene har det regnet noe voldsomt her, så høststemningen er hvertfall på plass, he, he…

      1. Takk, virkelig bra og den marsjen svikter aldri Været var ganske ille på dagen, men på ettermiddagen ble det deilig vær med sol …Fin kveld til deg! 🙂

    4. Så bra at de har fredsmarsj hver onsdag 🙂

      Savner det å sykle…. kanskje jeg bør anskaffe meg en NY sykkel…. vi får se.

      Ha en flott dag, Solliv 🙂

      klem

    5. Ojj.. aldri hørt om den fredsmarsjen, men så utrolig bra at det finnes folk av det kalibret. 😀 Takk for en flott sykkeltur. Ta vare på deg der nede,,,, 🙂 Klem

      1. Veldig bra med den marsjen…Den går og går! Aldri hendt at den har stoppet opp – kanskje bare en gang da Norge stengte ned! Jeg husker ikke. Men er stabil! Deilig å sykle, ble ikke så mange bilder. Letter med bilder når man går! Klem.

    6. Sykla mye i barndommen da vi bodde 2 km fra sentrum.. nå blir det stort sett bare om jeg skal en tur over brua å ha noe på senteret der..men kjekt å ha en sykkel syns jeg 🙂 Ikke sett sånn marsj her..men er det for fred så høres det bra ut… Klem <3

      1. Tusen takk, vet ikke noen andre steder i landet som har en slik marsj. Denne går hver eneste onsdag for fred! Fint å markere! Deilig å sykle litt, bra for magemusklene…Og det å komme litt lenger avgårde! Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg