Sykkelkondisen er så bånn altså

 

God kveld! I dag har jeg syklet til jobben og hjem igjen…Beina var tunge som bly! Minste motstand og jeg hoppet av sykkelen! Kondisen må trenes opp helt klart, jeg har jo bare gått og gått..Men tenkte nå var det på tide og finne frem sykkel igjen. Har syklet litt her hjemme de siste dagene..For å trene opp setemuskelen blant annet! For de første turene er ikke så gode! Men jeg tar det som en tur, men var nesten senere hjemme i dag enn i vinter da jeg gikk hele veien frem og tilbake! 🙂 Men jeg får bare trene på..sånn er det..Bensin og bom bruker jeg ikke penger på, det er helt klart! 🙂 Bare når jeg må…

 

Hadde vært godt med isstopp, men ble ikke det heller. Denne isen her finner jeg bare i Oslo, vet om to steder der. Det er verdens beste is etter min smak, italiensk…Kuleis med et hav av smaker. Det ligger en sjappe i hovedgata og så ligger den andre nede ved Munch museet ved siden av Villa Paradiso..Isen her er verdt hele Osloturen altså, hehe…Men altså jeg kom hjem her og da hadde lufta gått ut av meg! Bedre nå, spist litt også og sitter og teller på fingrene om jeg skal unne meg en is fra fryseren her hjemme 🙂 Det er jo sommer…Fali god iskrem jeg har jo fremdeles denne isen! 

 

Den billigste bensinen er den vi ikke bruker vet dere! Har DU sparedilla?

 

Ha en flott junikveld 🌺

14 kommentarer
    1. Jeg liker bedre å sykle enn å gå, kommer fortere fram da/kan trille i nedoverbakke. Går seg nok til når du får trent deg opp litt, – noen uvante muskler å bruke. Isen så veldig god ut! 😋 Jeg liker så godt boblevaffel med is, så hender jeg spanderer på meg det.😊

      1. Sykle er deilig på sommeren det, bare man kommer i gang. Litt trått de første turene..
        Høres ut som et godt valg på din favoritt, høres godt og mektig ut…Nam…
        Ha en fn kveld da 🙂

    2. Jeg har alltid likt å sykle, men nå har dessverre sykkelen min stått å støvet under hele pandemien. Beina er ofte tunge og orker ikke så mye den første turen. I tillegg blir man også veldig øm i bakdelen, såpass at det ikke er godt å sitte. Heldigvis går det fort over og musklene i bena til liv igjen 😊

      1. Artig å sykle når man har syklet litt, de første dagene er bare pyton..
        Like sliten i dag! Men går seg vel til..Mange muskler som ikke har vært i bruk når man bare går,
        så var på høy tid å trene litt med sykkel igjen…Men tungt er det! <3
        Ønsker deg en fin St.Hans – kos deg..Klem.

    3. Har sykkel, men har ikke brukt den på flere år. Dieselprisen var nå over 28 kr i dag. I okt har vi 15 bomstasjoner i byen. Blir kun å dra til tannlege og slutt med alt annet. Blir for dyrt. Tenker du blir sprek med syklinga, er bare i begynnelsen og så går det seg til. Klem

      1. Blir veldig dyrt hos dere nå ja…Må bare kutte ut alt av unødvenige turer med bil.
        Sykla i dag også, men tungt altså…Men hjelper vel på etterhvert…
        Bra trim for mange muskler dette!Få kjørt opp kondisen litt, den er ikke bra..hehe…
        … Klem til deg og fin St.Hans og kose dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg