Surt ved elva i dag

 

Tur blir det! 💜 Været var tilbake og snøen kom i natt mens jeg sov..Og. skikkelig surt i dag! Våren forsvant, vi har ikke hatt vår da..Men jeg later som..Må det for å finne oppmuntring for meg selv..Jeg liker sol og sommer her på Kråkerøy og ikke Kråkerøy som ser ut som en tur på Hardangervidda..Nei, dit skal ikke jeg..🥰

 

 

Ikke sant det ser kaldt ut..

 

 

Skip ved kaia..

 

 

Men ellers har dagen vært bra, bilen har jeg ikke brukt..Så glatt ut og da lot jeg være..Trenger ikke dra på butikken så ofte. Bruke det man har og i huset og spise rester! Denne måneden har jeg vært utrolig streng med meg selv når det gjelder pengemessig…Man trenger ikke dra det kortet i hytt og pine heller! Noen ganger må man bare betale regninger og det er det! Satser på tur til Oslo senere når lønninga kommer inn!

 

Da skal jeg på Lorry og spise Skrei……Skreien er best på Lorry og da drar jeg dit. Vet ikke om noen steder her nå hvor man får et godt Skreimåltid..Slippen pusser opp, det er vel eneste ordentlige fiskerestauranten i byen ..Ellers så har halve kjøpesenteret her i byen blitt stengt, det er store setningsskader, høres ikke bra ut..Bruker ikke senteret så mye jeg, liker meg best nede i byen..Men uansett så skal jeg skal jeg ikke handle noe nå! 💜 Deilig å finne roen hjemme, trives i grunn med det! På vinterstid…

 

GOD KVELD

8 kommentarer

Siste innlegg