sur vind i dag

 

Skal slappe av inne i kveld. Kose seg ute på veranda og sånn nå, er ikke deilig. Det blåser skikkelig surt! Pleier alltid å sitte mye ute og går ikke inn før det er mørkt eller bare for lage middag. Ikke er det mørkt og middag har jeg ikke laget enda. Blir kjøttboller og spaghetti/eggnudler..Så da blir det middag til Dagsrevyen eller etter det.. Ute har jeg vært nok i dag – gått lang tur og gikk mye i kratt. Så tok en dusj..Så ikke man blir full av smådyr og sånn..Det har jo vært varmt lenge. Blåste hvite topper på sjøen og jeg kjente på vannet. Det var iskaldt. Så 0 bad i dag altså! Går helt greit…Badet hele uka jeg. Tenkte kanskje jeg skulle gå en tur til byen og spise middag der i dag, men dere. Jeg er utslitt, orker ikke! Så blir litt TV og kanskje et glass vin senere i kveld. Får se hva jeg gjør, hvis ikke blir det bare te som vanlig til kvelds. Kvelden er ung og jenta er fjong….hehe..(Les: gammel).

 

Ikke så mye annet å berette. Vært på jobb. Verken bakt, strikket eller laget syltetøy! Rydde og vaske litt i morgen tenker jeg! Jada…Sånn er det!

 

Ha en kjekk fredagskveld i heimen eller hytta eller i bobilen <3 

10 kommentarer
      1. Her er det ikke deilig…skikkelig blåsebortdag! Liker ikke slike dager…Og det blir kaldt inne også!
        Bra dere har fint vær hos dere…Fin kveld og kos dere! 🙂

      1. Vind er noe av det værste jeg vet! Særlig med hvite skumdotter på sjøen.! Da blåser det en del! Var sånn at jeg tenkte at folk får se etter båten sin nå! Te er deilig…

    1. Tusen takk, Solveig – og klem fra bobilen! Her har det vært masse gåing – middag med laks og grønnsaker – og en konjakk eller to…. er i Hemsedal! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg