sur plass

 

Skikkelig sur plass, da jeg satt her hjemme i tåka i morges og så denne plasseringen så ble det ikke noe morgeninnlegg! Rart med det hvordan man får energi…hadde det stått 20, så hadde man satt inn 5. giret kl. 0600 i dag…Men jeg satte på bremsen jeg! 

 

Neida, klager ikke altså – bare måtte si det for dette er den mest kjedelig plassen på hele blogg! Hadde enda kokken holdt ut et par dager til og gitt seg på lista i dag så…Men sånn var det ikke! Får skrive litt mer etterpå, nå er det ut i sola og opp i trærne…

 

Det er noen som heter VÅR vet dere…Og det er vel for meg den største konkurrenten her på blogg…haha! Da røsker det godt i baken på Solliv! 

 

 

 

God tur til Solliv + alle andre…

18 kommentarer
    1. Jeg så den plassen du er på i dag, og tenkte at du kanskje ikke likte det så godt. 😉 Men du rykker fort opp igjen 😀

      Godt våren er større konkurrent enn blogglista 🙂 Ha en fin kveld! <3

      1. Akkurat denne plassen er sur synes jeg, for det er mer gøy et hakk opp…hehe…
        Men utetid for meg er alt…..Det er da jeg lever.. 🙂 klem

    2. Jeg var såvidt innom 21. plass i januar, og var knallfornøyd med det! 😀 Syntes den gangen det var en strålende plassering! Men det spørs jo hva man har som mål, og det er klart det er bedre med 20. plass og å få være med på “bildeplasseringene” 😉

    3. Huff, med en sånn plassering da tenker jeg at du løp ut. Tror det bare er midlertidig og vips neste dag er plasseringen god! 🥰
      Ønsker deg en fin kveld. Klem

    4. Kjekt å ligge så høyt på lista at man blir prioritert ja. Så da merkes det godt å havne på den kjedelige “4. plassen” ja, hvor man har jobbet hardt, og akkurat misser medaljen. Men fortvil ikke, for du har en knakende kjekk blogg, som mange liker å lese. Og det er vel det som betyr noe, er det ikke?
      Varme klemmer til deg ♥♥♥

      1. Tusen takk så koselig tilbakemelding da, det varmer vettu…
        Ingen vil ha 4. plass sånn er det jo…Blir vel bedre tider, tenker jeg…
        Stikker inn og kommenterer hos deg nå, leste innlegget i stad…God klem…

    5. Regna med at du ikke likte den plassen ja…..! Men – du får bare speede opp – jeg har foreløpig ikke vært høyere enn 23…. goood klem <3

      1. Takk, likte dårlig denne plassen…hehe….Men gikk greit, men gadd i kjører på da altså…
        Tok det litt piano…Greit det 🙂
        Ja, du kommer deg oppover du også, sakte men sikkert…går ikke fort her på blogg vettu….Tålmodighet!
        Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg