Sunset

Hei på dere igjen.

Stikker innom en liten tur. Januar gir de vakreste solnedgangene synes jeg. I syden ser vi slike plakater. Særlig litt dårlige restauranter lokker med fantastastisk utsikt. Jeg har gått på det flere ganger. Nydelig solnedgang, men maten er ikke det beste. Kanskje er det bare tilfeldig. Vet ikke. Jeg finner meg heller små koselige steder der innbyggerne sitter. God mat og koselig med lokal-befolkningen. Beste maten, billigste og koselig…Det er sånn jeg liker.

Men denne solnedgangen er fra Kråkerøy 3. januar 2019. Sånn rundt 1530. Det var magisk. Sola var som en ildkule. Det er slike dager jeg får energi til å gå enda flere turer i skog og mark…Sjelen må ha mat, ikke bare magen.  Har spist også asså…Deilig panert fisk og ris og salat. Godt synes jeg. Nå er det litt sofa og kos med tv og blogg og strikketøy.

Takk for at du stakk innom, varmer mer enn du tror ❤️

#sunset #solnedgang #kråkerøy #januar #blogg

 

 

4 kommentarer
    1. Vakkert, rett og slett ♥

      Ja, det er sant som du sier, når man er på reise, godt å spise der hvor de lokale spiser 🙂 Man kan fort bli lurt trill rundt i alle turistfellene 🙂

      Det ble fish & chips her i dag til middag 🙂 Enkelt og velsmakende 🙂

      1. Det er bare å glede seg. Tusen takk. Vi har hatt noen vakre dager nå. Men i morgen er det meldt grått.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg