Studiekroken

 

God kvelden 2. mai 🥰

 

Borte ved vinduet ved godstolen min så har jeg alt det jeg trenger..Det må ligge fremme, slik at jeg har det klart når jeg har 5 minutter til overs..

 

Da er det bare å ta frem et kart, ei bok og legge planer! Finner jeg ut noen glupt, så skriver jeg egne notater i en liten reisebok og den reiseboka har jeg alltid i sekken min! For bestemmer jeg meg for noe, så går det unna. 5 minutter etter jeg hadde en tanke i hodet så er jeg på vei til et sted sånn plutselig..Sekk, vann og lommebok og telefon og den lille reiseboka..

 

Kart og bøkene ligger hjemme, de leser jeg på hjemme og lager planer! 💜

 

Nå er det dags for å studere kart og sånn…vi prekæs..

 

15 kommentarer
      1. På dagsturer ser jeg ikke noe poeng i det. Da står man opp, ser ann vær og vind og
        om man har penger på boka og reisegleden er tilstede. Så er det bare å rekke et tog.

    1. Jeg skulle ønske jeg var like impulsiv som deg, – er jo ikke noe vits i utsette ting. Likevel skal det passe at man er borte en stund. Det er lurt å legge planer så man får sett det som er verdt å se når man besøker et sted. 👍 Spent på hvor du har tenkt deg, – håper du deler etterhvert. 😊

      1. Ja, noen ganger må man jo planlegge.Med bestilling og overnatting.
        Men dagsturer liker jeg å stå opp om morgen å se på vær og vind og dagsform…
        Det liker jeg godt..Er ikke så glad i tenke så langt fremover på slike turer.
        For utsetter man til nesten dag, så kan været plutselig være surt og regn..
        Nei, ikke noen tur nå..Nå inne i litt hektiske jobbedager…Men Gamlebyen er jeg i hver dag nå..Der er det så vakkert..
        Kos deg med kvelden..🥰

      1. Tusen takk, jeg synes det er morsomt å lære om om byer og spesielt Oslo er jeg utrolig svak for.
        I mine øyne har Oslo alt – god klem og natta…

      1. Takk takk, reisen blir jo mye mer interessant da..
        At man finner frem og har litt mål. Særlig på ukjente plasser. Og Oslo er jo en stor by for
        oss som ikke bor i byen..Mye å sette seg inn i.
        Klem til deg.

    2. Så lurt 😃 Og du kommer deg stadig ut på tur fine turer 😍
      Jeg vil jeg vil, men jeg får det ikke til …..enda.
      Målet mitt for i år er bedre helse. Foreløpig går det rett vest, da både det ene og det andre dukker opp.
      Sola skinner i dag. Jeg skal ta en rusletur nede på veien her i det minste.
      Ha en flott dag 🫠

      1. Håpe helsa di blir ok etter hvert. Du må bare ta et skritt om gangen og fokusere
        på det som gjør kroppe din bedre. Håper du kommer i gang med turene dine igjen.
        Det var bra for deg vil jeg tro.
        Klem og fin kveld og helg 🥰
        Smart å slikt tilgjengelig..Da får man lest litt når man setter seg ned.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg