Strømstad er flott

 

Hei igjen, det blir flere bilder. For jeg har bloggvenner som synes det er gøy med bilder og se andre steder 🙂 Så jeg kjører på. Tar jo aldri et bilde jeg lissom. Jeg har jo vært i Strømstad noen dager. Så her blir det litt fra stedet rundt hotellet. Mange flotte leiligheter. Hadde jeg hatt penger. Skulle jeg investert glatt! For denne byen har sjarm. Men er sommerby. Men jeg synes det var fint her i november også jeg..og 0 snø! 🙂 Rett og slett sydover…

 

 

speiling

 

 

 

Blir flere innlegg, kommer sikkert et par i morgen også. For er jo vakkert <3 Likte du stedet?

 

Klemsiklem..

8 kommentarer
    1. Åh.. Så fint det er der😊 Jeg har bare vært der med bil. Ikke gått rundt å sett så mye som du har gjort. Og for 5-6 år siden var jeg og min ex på en campingplass der. Vi leide hytte ei helg utpå senhøsten . En flott plass med både hytter og campingvogner. Men ikke så mye folk der på den tiden.
      Gleder meg til å se flere bilder.
      Ha ei god natt😚

      1. Tusen takk, kjekt sted. Dere får kjøre dere en tur en dag til sommeren. Mye koselig å se på. Legger ved noen flere bilder senere. Nå jobb. Og God morgen til deg 🙂

    2. Blir aldri noen bilder nei 😛 Herlig.. har jo vært der noen ganger, men ble jo aldri tid til å se seg om noen steder.. så tusen takk 😀 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg