strikkeprosjekter for påsken

 

God ettermiddag denne fredagen, hvor været ikke er av det beste og det øser ned! Vel, det får bare gå sin gang og ut en tur blir det allikevel. Men nå først blir det litt å titte litt her inne på blogg! 

 

Strikkeprosjekt i påsken – nei, det har jeg ikke skaffet meg. Har strikket en haug til av disse gryteklutene, på bildet her var disse som ble gaver og i ettertid har strikket flere par til. Kjekt å ha et lager med gaver, eller til seg selv eller familie. Har masse garn så jeg kan bare strikke på og lage mange flere! Og garn til kluter har jeg også, så kan strikke litt av det også! Og vel i kurven min har jeg også noe liggende, så mulig jeg gyver løs på noe derfra! Så kjøpe noe nytt garn og finne et prosjekt har jeg ikke orket. Liker jo ikke oppskrifter jeg…liker bare å surre noe garn i hånda og tenke ut noe……❤️

 

Alt er også stengt ned, så da måtte det bli netthandel og det kan det jo fortsatt bli! Får hele tiden meldinger på tilbud på garn! Men trenger jeg å kjøpe noe mer – kanskje bruke opp litt lager her hjemme og ikke bare kjøpe og kjøpe! Garn er penger og jeg liker jo ikke sløse! Så får bli et prosjekt i seg selv….ordne med det jeg allerede har av garn og sånn liggende! 

 

Da har jeg en plan (kanskje) 

12 kommentarer
    1. kluter er greie prosjekter og fine smågaver ,og enige med deg ,noen ganger er det helt greit å bare bruke av det en har liggande ,men er en alikavel på en butikk med garn og en blir fristet er det også helt ok :=) jeg strikker restegenser av luna garnet ,men tror jeg må kjøpe et par nøster til for å ha nok til genseren :=)

      1. Ja, liker småstrikk jeg. Fine ting å gi bort…
        Kjekt å bruke det man har, men alltid gøy å finne noe i en garnbutikk! Sånn er det bare…Blir som smågodt!
        Du er flink til store prosjekter! 🙂

    2. Jeg fant ut idag at jeg trengte ett strikkeprosjekt til påsken.
      Fant en topp med korte ermer på nett som jeg bestilte. Så da er det bare å håpe at garnet kommer fram i tide.
      Ellers burde jeg gjort ferdig en genser som er ufo på andre året. Men det er så voldsomt mye mønster på den. Så det krever litt konsentrasjon. Ikke tv strikk akkurat. God natt til deg og ønsker deg en fin lørdag i morgen.

      1. God morgen! Sånne topper med kort erme er kjekke. Det har jeg strikke flere av. Bruker de mye også! En bruker jeg også som vest nå i vinter. For det er et deilig garn. Spennende men du har noen dager på deg da. Post frem til onsdag! Masse mønster – da må man sitte midt på dagen og strikke og ikke ved TV eller være sosial. Kos deg masse med dagen. Været er ikke det beste….men men ut må man.

    3. Da har du kanskje en plan ja…. det siste garnet mitt – til bobilstrikketøyet – kjøpte jeg på strikkemekka.no…. kjekt når alt er nedstengt rundt meg! Klem 🙂

      1. Så gøy. Strikkemekka har jeg også handlet. Rask levering og alle tiders. Greit å ha noe å puste med som ikke krever så mye 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg