Strikkefestival i Gamlebyen denne helgen

 

God kvelden, bare litt forskjellige bilder fra Gamlebyen. Jeg dro en tur på strikkefestivalen nå i kveld..Like før det stengte så var ikke så mange folk, verken på området eller ellers i Gamlebyen. En ganske stille fredag. Men lørdag og marked og festival, drar nok masse folk vil jeg tro..Så i morgen…Men ikke sikkert jeg drar innom da altså.

 

Gikk og titta litt rundt og til og med sau fra Kråkerøy, øverste bildet..Moro..Mye forskjellig garn, og det går mye på sånn “pusegarn” for tiden ser jeg. Jeg er litt ute av strikking her hjemme, har ikke hatt tid..For mye å holde på med ute! Men nå blir det jo mer innesysler etterhvert. Jeg kjøpte noe garn jeg også, men det får jeg vise i et annet innlegg for jeg har ikke tatt bilde av det enda..Ligger i posen..

 

Etterhvert så ble jeg sulten og satt meg inn på en restaurant og bestilte meg en pizza. Smakte deilig, man skal jo kose seg her i livet og ikke noe vits å haste i full fart hjemover, når man kan finne roen i Gamlebyen. Litt bilder av garn og Gamlebyen, for å vise litt..Liker å dokumentere med bilder jeg, ikke bare skrive at jeg har vært på festival – bilder må til her på blogg. I hvert fall i sånne innlegg.

 

NYT KVELDEN…

 

10 kommentarer
    1. Strikkefestival er spennende da! Jeg strikker litt når jeg er på bobiltur….. viser fremgangen i morra ettermiddag tenker jeg…..! Går ikke fort, for det liker ikke armene mine 🙈🙈😘😘klem

      1. Herlig med festivaler, liker jo alt av festivaler jeg. I år har det blitt mange.. Gøy.
        Nei, må ta det pent..Strikker aldri for å bli ferdig jeg, sånn fort..bare for å finne roen og å ha litt å
        pusle med..
        Nyt kvelden, min venn..❤️

      1. Takk takk, jeg koser meg vettu. Har jeg tid og ork så prøver jeg å finne steder med folk. Moro.
        Du hadde kosa deg på denne festivalen – helt klart.
        Natta…

      1. Takk, ja her er det for alle. Masse arrangementer også, noe gratis og andre koster ca 150.- og billett i
        døra. Vet ikke om jeg drar bort i dag, har mye ordne med ute. Klems..
        Pizzaen var nydelig.

    2. Slike festivaler er for strikkeglade folk. Mye pent å se. Pizza er godt. Spiste en i går, lettvint middag. Nyter morgenkaffen mens jeg venter på at telefonen skal ringe. Ha en fin lørdag. Klem

      1. Masse fint å se og kjøpe og man kan jo gjøre noen gode kupp på garn. Det er alltid hyggelig. Pizza smaker alltid, ute og hjemme…Enkelt og deilig.
        Håper alt at bra og ikke noen skummelt med den telefonen ❤️
        Ønsker deg en flott lørdag Eva – god klem fra meg.

      1. Ja gøy, masse fint å kjøpe der. Og leter man litt så er det gode tilbud. Sånt er jo gøy.
        Folk er så flinke og lager så mye fint.
        Ha en fin kveld, klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg