Strikk og sånn

God kveld….

 

I dag har jeg ikke prioritert bloggen. Ikke i går. Ikke dagen før det heller. Blir sånn noen ganger. Du er på jobb og kommer hjem og vil bare rydde i huset og går turer. Ikke sette seg ned å skrive og skrive…Sånn ble det denne uka. Men helt greit vi har jo et liv. Blogg er hobby og glede. Jeg blogger jo om alt mulig 🙂 Det som faller meg inn. Gåskolen er ikke glemt. Tenker det blir noe innlegg derfra snart! Så dere får bare henge i stroppen og følge med altså! 🙂 Jeg går jo hver dag. Jeg har også begynt å trene litt her hjemme. Litt sånn husmortrim – bøy og tøy og sånn. Trenger det merker jeg. For kroppen blir stiv og støl. Så får begynne litt i det små. Bare det å strekke ut kroppen er deilig. Og rulle kroppen sammen som en ball! 

 

Strikker på dette skjørtet også. Dette blir et skjørt med god vidde. Ser slik ut på oppskriften. Kommer tilbake med oppskrift etterhvert. Veldig kjekk oppskrift. Tror det blir fint <3 Så strikker litt hver dag på dette skjørtet også. Pluss at jeg har sett litt på T-We. Kjekt med fiber i mørketida. Så da går denne måneden også. Litt kjip måned sånn etter jul. Men jeg knekker den på min måte <3….ha en fin kveld videre da…

 

Klem Solliv

8 kommentarer
    1. blir et friskt plagg til våren dette :=) ja noen ganger må bloggen få litt pause,det har min fått også,men jeg har begynt å gå igjen,kort tur ,men med krykker er det vist langt nok ,og jeg er i gang med trening,det trengs ja helt klart

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg