stranda er åpen for alle

 

4 bad – Buguett på stranda. Pølse til middag og is til kvelden…dagen sin det! Det er lov å nyte det å være menneske. Nyte livet. Nyte det man har lyst på. Nyte et bad eller 4…Hvem bestemmer lissom. Vi har ingen strandpolis som sier Max 50 kilo kan kle av seg på stranda. Og du må være brun…Du må helst være uten valker, mage og lår! Hvem sier det? Ingen…! Oppe i vårt hode så har vi mange sperrer. Vi tenker og tror for mye hva andre tenker og tror. Dine tanker om deg selv er ikke andres tanker..Det er dine. Ditt hode…Hvorfor stopper det deg? Hvorfor skal det gjøre at du ikke tør eller kan eller finner andre unnskyldninger….Jeg var slik da jeg begynte å få pupper. Var flaut den gangen 🙂 Det er den eneste sommeren i mitt liv som jeg vasa rundt i en diger t-shirt! Aldri mer…

 

 

Jeg gir deg et godt råd…hopp i sjøen – nyt det! Det er 22 grader i vannet her. Det er som et stort badekar. Hvorfor skal jeg ikke nyte det! Jo, både jeg og alle andre – <3 Hopp i havet – kos deg..Nyt saltvann og sol eller andre deilige vann…Ta det du har av badetøy og pakk en bag..har du ikke fint badetøy sier du, hva gjør vel det? Du har sikkert noen filler i skapet..En gammel BH og en truse av noe slag. Finn det frem nå mens du har sjansen…Når høstdagene kommer er det for sent å tenke. “Jeg skulle kanskje badet…”

 

 

I morgen vettu…Ny dag…Nye muligheter…La di ekle tankene om deg selv fly høyt høyt over havet der ute….Lat som tankene er en ballong…klipp snora…DU ER FRI!!!!!!

 

KOS DEG MED KVELDEN OG I MORGEN NYE MULIGHETER…DET FINNES INGEN BEGRENSNINGER…I ANTALL KILO DU HAR RUNDT MAGEN!

8 kommentarer
    1. Jeg er ikke redd for kiloene akkurat nå for tiden. Jeg har mistet 7-8 kilo siden november 🙂 Og jeg er ingen badenymfe, men i fjor badet jeg en gang, og det er planen å bade minst en gang i år også 🙂
      Godt skrevet det temaet du tar opp her. Tenker også på sånt av og til. Vi er alle mennesker, og vi bør vite å nyte livet uten alle fordommene vi lager til oss selv 🙂
      Herlige badekarbilder ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk….Jeg blir lei meg når folk ikke tør å dra og bade fordi både det og det…
        Sommeren er flott nå – viktig å fokusere på det synes jeg og ikke på fordommer <3 Kos deg med kvelden…Klem…

    2. du e no go også :=) jeg tok selfie med mine valker i dag hi hi ,det går bra ,men 22 herlig ,bare kom til meg du her tipper jeg det max er 10 om det er såpass da hi hi ,det er iallefall langt unna 22 men jeg skal klare hele meg snart :=)

    3. Flott skrevet! Og sanne ord❤
      Jeg føler meg absolutt ikke vel med kroppen min nå. Men fortsetter disse varme sommerdagene skal jeg bade uansett. Jeg har bare tatt det ene natt-badet hittil i år, og den lille avkjølingen til knærne her om dagen. Det er jo så deilig å bade. Det ser helt herlig ut hos deg😃

      1. Tusen takk, det å bade og det å vær ved et vann/sjø gjør meg godt i hvertfall…
        Finn deg et vann – kos deg med et bad! 🙂 klem fra meg…

    4. Så evig sant det du sier – nå er jeg godt i gang med badinga (i ei badedrakt som fylte 18 år i våres…..)! Stranda og sjøen er for oss alle! Klemmer <3

      1. Herlig……stranda er der og er til å nytes…ung eller gammel…50 kilo og 50 kilo pluss…Herlig badedrakt da….18 år og greier moro…klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg